Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaringer med SkyLine?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogen der har erfaring med SkyLine netforbindelse? Vi har netop fået det tilbudt - og da vores nuværende tdc ikke er specielt god - overvejer vi at få dette. Men det skulle jo gerne være stabilt og hurtigt.... ?

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 19:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Helle

Jeg har ikke selv haft erfaring med skyline, men det kører jo trådløst og er ret varierende i kvalitet alt efter de lokale forhold.

Du kunne jo prøve at bestille det og se hvordan det kører, der er jo ikke nogen bindingsperiode så vidt jeg kan lure på deres hjemmeside.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Hinnerup
Tilmeldt 26. Oct 05
Indlæg ialt: 707
Skrevet kl. 20:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Har haft det i et år nu og er gennemgående tilfreds. Har ikke problemer med hastighed eller andet teknisk, men deres support kunne være bedre. Den er dog blevet meget bedre end den var i starten, og jeg synes den er på et acceptabelt niveau.

Har på et år haft en enkelt udfald, der var deres skyld. Det er længe siden og det største problem dengang var, at de slet ikke var gearet til at håndtere et stort kundegrundlag. Nettet gik ned en fredag eftermiddag, og kom først op igen mandag morgen, da der mødte folk ind på arbejde.  Tror ikke jeg var den eneste der dengang skældte dem hæder og ære af, for den del har de ihvertfald rettet op på siden.

De største fordele synes jeg er, at jeg ikke har behov for TDC's kabler og at de for min skyld kan komme og grave dem op, og så det at man får en ordentlig hastighed i begge retninger uden at skulle af med det blege for det.

Fra Randers
Tilmeldt 16. Aug 09
Indlæg ialt: 168
Fra  Secrethost.dk Skrevet kl. 08:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har gennem 6 mdr(Det er opsagt) haft skyline-erhverv en 10/10 forbindelse og bor ca 1km fra masten ( kan se den)

jeg har været yderst utilfreds da de er nede i tid og utide...og at hastigheden kan svinge mellem 2 og 8 Mbit

Men det må den gerne ifølge Skylines kundesservice, :-/

deres svar tider er uhyggelige stor op imod 200-300ms

Jeg vil stærkt fraråde det

 

Du kan jo også lige tjekke det her http://www.trustpilot.dk/review/www.skyline.dk

 

Blot mit syn på sagen

 

/Brian

 

Fra Roskilde / Esbjerg
Tilmeldt 12. May 09
Indlæg ialt: 206
Fra  VELOCIGROUP Skrevet kl. 00:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Helle,

Helle - houseofkids.dk:
Er der nogen der har erfaring med SkyLine netforbindelse?

Det virker fint til privatbrug. Har en kunde på en gård uden for Randers, som kun kunne få 512/128 TDC ADSL. De har i mange år nu haft Skyline med telefoni og det har virket fint.

Problemet er dog bare at lave en direkte sammenligning mellem en trådløs forbindelse og en kablet forbindelse. Det er to forskellig teknologier med hver deres fordel/ulemper.

En trådløs forbindelse, som FWA kræver line of sight. Dvs. at man kan risikere at antennen skal placeres højt for den kan se masten i den anden ende. Hvis der er objekter i vejen såsom træer, master og andet kan det forstyrre signalet, ligesom stærk tåge/sne og kan gøre det.

Men prøv Skyline, det koster dig intet. Du kan jo beholde din TDC forbindelse i mens. Så kan du altid skifte hvis det går helt galt...

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 07:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for jeres svar :·)

Da vores model skulle være den med egen antenne på bygningen, så tror jeg at jeg dropper tanken igen - ud fra bla. jeres kommentarer her og ikke mindst de meget dårlige og lange anmeldelser på trustpilot.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)