Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Langsom server

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 21:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Mikkel Mikjær Christensen:

Jeg er helt sikker på han ikke har snydt dig, det er Sune du har handlet ved han er en flink og reel fyr. Det som er sket er nok snarere at i ikke har fået afstemt pris og forventninger?

Tak for de pæne ord :) For god ordens skyld vil jeg dog skynde mig at understrege at vi ikke er leverandør af vedkommendes webhotel, selvom der er tale om et webhotel hosted på vores netværk. Vi fungerer som underleverandør for rigtigt mange udviklere, webbureauer og lignende virksomheder, ved at udleje servere, forhandlerløsninger, plads til deres eget udstyr og tilsvarende løsninger som de så kan bruge til at hoste deres kunder på. Så at der står at domænet er hosted på vores netværk, vil meget sjældent være ensbetydende med at vi er leverandør til slutkunden.
Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 21:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Bemærk at brugen af Apache Benchmark på andre folks servere uden forudgående tilladdelse kan stille dig i problemer i så fald der foretages en politianmeldelse imod personen.

Så jeg skal anbefale folk der læser denne tråd ikke at hente det og hamre løs.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 21:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Reberholt:

Nej ikke sune men pyt med hvem det er. 

Hvad koster den sygeste løsning du kan tilbyde mig. Dog med tanke om hvad jeg har brug for. 

Jeg hader at sidde og vente når jeg sidder inde i admin og laver på siden. 

Hej Thomas

Serveren står ihvertfald hos Sune ... det kan være en mellem-forhandler eller lign. men pyt med det som du siger.

Du har slet ikke brug for den sygeste løsning jeg kan tilbyde :) ... det ville være pænt overkill, men lidt afh. dine behov (hvilket jeg mener vi lige bør tale sammen om inden vi evt. finder ud af noget) kan en dedikeret server løsning laves for omkring 1299,-/mdr.

Derudover kører vi tilbud måneden uden, hvor du kan spare oprettelsen. Du er velkommen til at skrive eller ringe ( mmc@specialhosting.dk / 41 28 28 08 ) så kan vi lige få belyst dit reele behov før du gør noget overilet :)

Ellers en pæn side du har.

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)