Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart af salg for under 50.000

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 3. Mar 10
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 13:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Haaber i lige kan give mig en haand her. Situationen er den at jeg sidder i London de naeste 3 mdr ca. Jeg er ligeledes ved at opstarte en webshop jeg gerne vil have igang hurtigst muligt og saa bare starte op med et lidt mindre udvalg mens jeg er herovre. Hvordan ville i foreslaa at den kunne lade sig goere? Har en post adresse i DK som jeg kunne bruge til firmaadresse (returvarer osv.) og saa ellers sende varen herovre fra direkte til DK som ordrerne nu maatte komme ind.

For ikke at skulle til at momsregistrere en virksomhed jeg jo egentlig ikke har i DK taenkte jeg at jeg kunne udnytte graensen paa de 50.000 kr. Men hvordan ville et forloeb saa se ud for mig hvis jeg sidder i UK og koeber nogle varer ind fra baade UK samt IT og saelger disse i Danmark.

Mvh. Dennis Nielsen

Læs om de nyeste designs inden for møbler, cykler, tøj og meget mere på http://designer-blog.dk

Fra Fredericia
Tilmeldt 10. Mar 10
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 13:36
Hvor mange stjerner giver du? :

En af de problemer du vil løbe ind i er at du ikke kan få en indløsnings aftale med pbs uden at være moms registret

Så ingen dankort betaling

Fra København
Tilmeldt 3. Mar 10
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 13:45
Hvor mange stjerner giver du? :

det forestillede jeg mig ogsaa, har derfor opsat en paypal pro konto der kan modtage visa samt mastercard. Kan vel ikke goere den store forskel om folk skal betale med dankort eller visa? jo et og samme kort

Læs om de nyeste designs inden for møbler, cykler, tøj og meget mere på http://designer-blog.dk

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2186
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 13:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Tro mig det gør en stor forskel desværre er dansken en sjovt fætter :)

Mine hjemmesider: Tryk på tøj -  Tryk på t-shirts

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Du siger at din forretning egentlig ikke er i Danmark men hvis du bruger en dansk addresse som firmaaddresse så er det jo en dansk butik lige meget om du er i udlandet.

Du kunne oprette et engelsk firma men den process vil nok tage lidt længe for dig da du kun er der i tre måneder. Du skal registrere et firmanavn som ingen andre har, få et firma nummer, åbne en business bank konto osv.

Siden det kun er tre måneder du ikke er i DK ville det nok være værd at moms registrerer for?

UPS i UK har forresten normalt et tilbud hvor du kan sende op til 70kg til ca 20 pund til Europa.

Vi laver forresten web butikker hurtigt og til en god pris på et system du let selv kan putte billeder og tekst på hvis du er intereseret

Maj-Britt

 

Fra København
Tilmeldt 3. Mar 10
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 14:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Har allerede webshoppen klar, men tak for tilbuddet :)

Adressen er kun en midlertidig "kontakt" adresse mens jeg er i udlandet. Skulle helst registrere virksomheden paa min egen (nye) adresse naar jeg kommer tilbage.

Vil ikke til at oprette virksomhed herovre for saa kort tid.

Foreslaar i at jeg bare venter og ordner det hele naar jeg kommer til DK?

Læs om de nyeste designs inden for møbler, cykler, tøj og meget mere på http://designer-blog.dk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)