Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Så har askeskyen fået sin egen hjemmeside

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:57
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg er bare glad for den store vulkan ved side af 40 km fra den anden , er ikke er gået i udbrud katla , kendt som laki udbruddet som medførte en aske sky 122 millioner ton svovldioxid ud i atmosfæren i år 1783 til  år 1784 som er den værste vulkan i islands historie den skyer vis går udbrud op i atmosfæren 20 km op da det er en bang vulkan den som er i udbrud nu skyer kun op 5 til 10 km med aske

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 23. Oct 08
Indlæg ialt: 1165
Fra  Ildsjæl v/ Tommy Krabbe Skrevet kl. 17:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Sasa Kovacevic:
Hvad med at bruge din hjemmeside som et forum til hvor danskere kan snakke sammen for at komme hjem?

Sådan en side er ikke ude og jeg er selv en af dem som prøver at komme hjem fra England.

Hej Sasa,

Rigtig god idé. Tænk hvis nogen fik arrangeret noget pga. den side. Jeg har nu slettet et par menupunkter og i stedet lavet punkterne "Til DK" og "Fra DK". Skriv dig endelig på. Måske er der bid.

Held og lykke med hjemkomsten!

Hej med dig :-)

Fra København
Tilmeldt 23. Oct 08
Indlæg ialt: 1165
Fra  Ildsjæl v/ Tommy Krabbe Skrevet kl. 17:30
Hvor mange stjerner giver du? :

"Projektet" lugter langt væk af en fis i en hornlygte. Den fis er slået, og om kort tid er den helt forduftet.

Kort sagt: Sikke noget fis! :-)

Thomas

Hej Thomas,

Tak for inputtet.

Tja, hvis det ender med at blive en fis i en hornlygte, er det nok alligevel ikke det værste, jeg kunne bruge et par timer på.

Og hvis det hjalp bare én en kilometer tæt på hjemmet eller gav et par smil på læben, så tager jeg det også med.

Smil og positive vibrationer fra mig.

Hej med dig :-)

Fra København
Tilmeldt 23. Oct 08
Indlæg ialt: 1165
Fra  Ildsjæl v/ Tommy Krabbe Skrevet kl. 10:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Michael Richard Warren Olsen aka Wonderboy:

Men her er da et lille forslag til noget humor som jeg selv syntes at er lidt sjov og måske kunne indbringe nogen fede kroner.

Du skal sælge noget Potaske via din nyskabte hjemmeside. Prøv at se om du kan fremskaffe nogen af det askestøv fra vulkanen - hvis du kan feje en masse kilo sammen, så skal du bare lave nogen "papbøsser" eller nogen krydderiposer med potakse - skriv nogen opskifter hvor potaske indgår - som feks hashkager - det skal sgu nogen indtjene nogen pebernødder til dig.

Hej Wonderboy,

Jeg blev lidt inspireret af dit indlæg i forhold til ordet potaske. Så jeg har nu lavet den store askebattle, hvor det viser sig, at Askepot vandt over Askeskyen og Potaske, selvom det var en hård konkurrence.

 

God dag :-)

Hej med dig :-)

Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 1458
Fra  Kaffes Skrevet kl. 10:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Tommy Krabbe:

Michael Richard Warren Olsen aka Wonderboy:

Men her er da et lille forslag til noget humor som jeg selv syntes at er lidt sjov og måske kunne indbringe nogen fede kroner.

Du skal sælge noget Potaske via din nyskabte hjemmeside. Prøv at se om du kan fremskaffe nogen af det askestøv fra vulkanen - hvis du kan feje en masse kilo sammen, så skal du bare lave nogen "papbøsser" eller nogen krydderiposer med potakse - skriv nogen opskifter hvor potaske indgår - som feks hashkager - det skal sgu nogen indtjene nogen pebernødder til dig.

 

Hej Wonderboy,

Jeg blev lidt inspireret af dit indlæg i forhold til ordet potaske. Så jeg har nu lavet den store askebattle, hvor det viser sig, at Askepot vandt over Askeskyen og Potaske, selvom det var en hård konkurrence.

 

God dag :-)

 

Konge :-D

 

Fra København
Tilmeldt 17. Dec 08
Indlæg ialt: 436
Skrevet kl. 10:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Flot side! Den kan du garanteret komme langt med!

Vi var også selv hurtige med vores fælleskørsels side, som kom ud mandag og var allerede i avisen tirsdag.

Adam

Fra København
Tilmeldt 23. Oct 08
Indlæg ialt: 1165
Fra  Ildsjæl v/ Tommy Krabbe Skrevet kl. 13:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Fedt, den vil jeg da fortælle om :-)

Hej med dig :-)

Fra København
Tilmeldt 23. Oct 08
Indlæg ialt: 1165
Fra  Ildsjæl v/ Tommy Krabbe Skrevet kl. 14:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Her er mine erfaringer og tanker ang. siden og dens første dag på nettet.

Hej med dig :-)

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 14:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Ildsjælen skriver om vulkaner... smoking hot

Godt gået Mr T

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 14:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Spændende side og gode videoer du har lavet :)

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)