Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Øhh hvad er Amino karma - og hvilken mening giver det?

Side 4 ud af 4 (38 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Christiansen:

Hej Alle

Jeg er jo ret ny her på amino og mit førstehånds indtryk er bare helt fantastisk. Jeg har allerede haft en masse helt vildt gode oplevelser med amini - og folk er bare generelt rigtig gode til at hjælpe.

Men hvad er Amino karma? - og hvilken mening giver det - om overhovedet nogen? Kan se atman får point for indlæg og svar - men hvem giver disse "karakterer" ... og hvordan afgøres det om man får 3, 4, 5 eller 6 point?

På forhånd tak!

/Jesper :)

 Nu har man kun 5 stjerner om dagen , man kan give de skal for det meste bruges til at bringe , en god stemning , give dem med omtanke

Normalt gives stjerner efter hvor godt eller dårligt man synes indlæg ,

Man kan give stjerner efter 3 måneders medlemskab

De fleste er rare og flinke , her på portalen og giver reel plusser og minusser .

Vis du ikke forstår hvorfor minus kan du skrive i tråden og spørge , vis du ikke forstår hvorfor .

God ide at Køb amino.dk plus medlemskab ,for jeg havde nogle der gav mig meget minus før jeg fik amino.dk plus medlemskab og da jeg er ordblind ,og derved kan for komme stave fejl ordbyttering med ordene , efter amino.dk plus har jeg konfronteret folk med hvorfor minus nogle gange har det været på grund et uforståeligt indlæg eller fejlklik derfor er det super man kan skrive til den bruger og spørge hvorfor minus , derfor tænk jer om før du giver både plusser og minusse

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 7. Nov 08
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 20:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Og velkommen til Amino, til trådstarteren så fik vi lige varmet tasterne Big Smile

Preben

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Jesper

Velkommen til Amino - Altid rart med nye ansigter

 

Nu har du så oplevet, hvordan der er plads til alle (der er "højt til loftet"), men i langt de fleste tilfælde, så er Amino'erne meget hjælpsomme og imødekommende.

Deltag endelig i debatterne, og spørg endelig hvis du har noget på hjerte. Du vil næsten altid få et svar eller en debat.

Hilsen

Tonny

 

Tilmeldt 7. Nov 08
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 00:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Højt til loftet det forstår jeg ikke? Jeg får en uges karantæne grundet den her debat?

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 00:26
Hvor mange stjerner giver du? :

preben mortenwold:

Højt til loftet det forstår jeg ikke? Jeg får en uges karantæne grundet den her debat?

Det kan du da ikke faa karantæne for!!!!

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

preben mortenwold:

Højt til loftet det forstår jeg ikke? Jeg får en uges karantæne grundet den her debat?

Preben

Du ved da godt, at vi kan skrive næsten hvad som helst på Amino uden konsekvenser. Jeg tror iøvrigt ikke du får karantæne for denne debat.

Jeg savner iøvrigt den Preben, som deltog uden alle de negative holdninger, som du "desværre" har haft i dine sidste indlæg.

Du har markeret din holdning til karma og stjerner i denne tråd, hvilket jeg kun kan respektere, men det betyder alt andet lige også, at du må respektere andres holdning til karma og stjerner.

Der er følgelig nogen, der bruger især stjernerne til markering af et indlægs betydning, vigtighed, svar m.v., hvorimod karma optjenes på indlæg med typisk 3 point, som så kan stige eller falde alt efter de øvrige indlæg og evt. stjerner til indlægget.

Hvorvidt dette er målbart eller ikke, så giver det da en indikation af, hvordan andre opfatter ens indlæg. Og ja, negative indlæg bliver næsten altid straffet med det samme, hvilket er modsat i tilfælde med tilbud om hjælp og assistance til andre Amino'er, hvilket netop belønnes i vidt omfang.

Iøvrigt er jeg da glad for, du stadig er her på Amino, men jeg savner lidt positive indspark fra din side.

Hilsen

Tonny

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:45
Hvor mange stjerner giver du? :

preben mortenwold:

Og velkommen til Amino, til trådstarteren så fik vi lige varmet tasterne Big Smile

Preben

Synes lige jeg ville give dig 5 Star

Dette var dog et positivt indlæg.

Hilsen

Tonny

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper Christiansen

Jeg vil mene at det er sådan en lille ting, som man bare skal tage som det kommer. Det er op til en selv om man vil gå op i det eller ej.

Jeg personligt, ser det ikke særligt seriøst, men synes at det er en af de sjove ting, som tit kan få folk op af stolene. Da mange gerne vil bekræftes i det de laver, eller mener. Men nu er jeg så også en af dem der tør at stå ved min mening, uden at jeg skal please nogen. Og derved får man ikke altid den store mængde af mennesker med sig.

Men når det nu er sagt, så giver jeg meget sjældent selv stjerner, da jeg ikke selv støtter op om systemet. Men derfra og så til at brokke mig over det, er der langt, da jeg godt kan leve med det. Og da det giver andre en fornøjelse, så har det jo sin berettigelse. Og da skal man så også være large nok til at se meninger ud over sin egen næse. Da verden jo ikke kun drejer sig om ens egen lille verden.

Og til slut her vil jeg ønske dig velkommen her, og håber at du får noget ud af det. Men for ikke andet, så kan man lære at sortere lidt i hvad man vil høre på. Som også er en vigtig egenskab. Nu er vi jo mange som der nyder stedet her, ellers var vi her jo ikke. Og selvom vi tit ikke er af samme mening, så er vi tit også tolerante nok til at respektere hinanden, og tage de nye udfordringer i nye tråde, sådan at vi ikke konstant skal være på nakken af hinanden.  Og det mener jeg faktsisk at største delen af folk herinde er.

Og husk formålet med siden er ikke at vi skal være enige, men at vi skal have udvidet horisonten.

/Kenneth

Side 4 ud af 4 (38 indlæg)