Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilke betalingssystem/modul/løsning bruger itunes?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, søger nogle bud på nogle gode, sikre og velfungerende betalingsløsninger i udlandet, hvor PBS ikke er så holdbart prismæssigt. Nogle der tilfældigvis ved hvad itunes shoppen bruger?

 

Mvh. Nicklas - God weekend

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der slet ingen som kender nogle udenlandske alternativer muligheder?

Fra Farum
Tilmeldt 1. Aug 09
Indlæg ialt: 195
Skrevet kl. 19:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har så absolut ingen kendskab til hvad iTunes benytter, men givet Apples størrelse er det såmænd nok deres egen hjemmestrikkede løsning :-)

Jeg kender kun til Paypal og Google Checkout. Sidstnævnte er en ret ny tjeneste men jeg ved at der er flere shops i USA der benytter det (jeg købte en webguide til Las Vegas v.hj.a. det sidste sommer).

Ellers kan jeg kun anbefale at du laver en "drive-by" på en række udenlandske shops og ser hvad de bruger. Sorry ...

Mikkel Elmholdt - Freelance softwareudvikler
MEconsult - www.meconsult.dk

Fra Farum
Tilmeldt 1. Aug 09
Indlæg ialt: 195
Skrevet kl. 07:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel Elmholdt - Freelance softwareudvikler
MEconsult - www.meconsult.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel, tak for dine forslag. Vi har kigget på dem for et stykke tid siden, og de er ikke så brugbare igen, desværre.

 

Mvh. Nicklas

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 20:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange af de udenlandske (læs amerikanske) betalingsgateways forventer at du har en såkaldt merchant account som ikke er helt let at få hvis du ikke er amerikaner eller har et amerikansk virksomhed.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus Lindgren:

Mange af de udenlandske (læs amerikanske) betalingsgateways forventer at du har en såkaldt merchant account som ikke er helt let at få hvis du ikke er amerikaner eller har et amerikansk virksomhed.

Med en merchant account mener du? Er stået lidt af:)

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 20:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 24. May 09
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 22:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nicklas

Jeg kan se, at dette indlæg er lidt gammelt, så jeg ved ikke om du stadig er på udkig efter en velfungerende betalingsløsning for dine udenlandske kunder, men jeg har et produkt, der eventuelt kunne have interesse for dig.

Du kan se næmere på www.cashrun.com, vi har dog ikke en dansk version af hjemmesiden endnu.

Hvis du går ind under vores CashPay service, vil du kunne læse nærmere omkring hvad vi tilbyder. Det afhænger selvfølgelig af din omsætning mv., men rent prismæssigt i forhold til PBS vil du kunne drage fordel af at benytte os.

Mvh
Bjørn Vitting

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)