Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor hurtigt mister en side sine besøg ?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 18:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer

Jeg vil hører om der er nogen standarter for hvor hurtigt faste brugere benytter en side og den fra den ene dag til den anden bliver lukket ned for at opdatere, men brugerne ikke får info om siden nu er nede..

 

Jeg kom til at tænke på det da jeg har set en side jeg selv ville købe nu er lukket ned grundet opdateringer/udvedelse og det var så fra den ene dag til den anden

 

Skal de nye ejere forvente at starte besøg op fra starten eller nogen besøgende der kan reddes ?

Der var ca 140 - 160 daglige besøg

 

 

Mikkel

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 19:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Kommer jo an på hvad siden handler om, og hvad de besøgende bruger den til.

Mit eget spillemaskine forum kunne være nede længe, uden af miste de "gamle" brugere derinde, der er simpelthen ikke andet forum på nettet i samme kvalitet, så derfor ville de med glæde vende tilbage.

Var der flere andre forums derude, ville der måske ryge nogle af de brugere der ikke benytter siden så meget alligevel, men de faste brugere ville med garanti vende tilbage, så snart siden var oppe at kører igen.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Siden er en side hvor piger/kvinder ligger erotiske billeder ind af sig selv og fyrene kan kigge og stemme...

Tænkte selv på den som sagt da jeg kunne se muligheder i udvikling.

Synes bare det er synd man køber side og lukker ned..

 

Mikkel

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 1004
Skrevet kl. 04:39
Hvor mange stjerner giver du? :

MikkelFriis:

Jeg vil hører om der er nogen standarter for hvor hurtigt faste brugere benytter en side og den fra den ene dag til den anden bliver lukket ned for at opdatere, men brugerne ikke får info om siden nu er nede..

Nej, det bestemmer ejeren af domænet.

MikkelFriis:

Skal de nye ejere forvente at starte besøg op fra starten eller nogen besøgende der kan reddes ?

Der var ca 140 - 160 daglige besøg

Start fra bunden af. Det der skrives med det forum, kan du slet ikke sammenligne.

Men hvis siden er veletableret og en af de bedste indenfor det den gør, kan den sagtens være nede nogle måneder og trafikken kommer retur

Tag f.eks. denne her :

http://yttepigen.dk/toplist/topsites.html

Siden er en topliste som har indgående og udgående links.

Den leverer trafik til og fra Incredimail Letters hjemmesider og har eksisteret i 5 år.

Den var på et tidspunkt nede 1 års tid, men kom op igen, trafikken var der stadigvæk.

Men den har altså også 2-3.000 daglige besøgende.

 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)