Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Producent af undertøj (underbukser og undertrøjer)

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Vanløse
Tilmeldt 13. Apr 10
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 22:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg leder efter en producent der kan levere undertøj, både underbukser og undertrøjer. Til at starte med handler det om samples, med henblik på en mindre produktion i første omgang. Går alt vel er der tale om større produktioner.

I første omgang kunne det f.eks. være produktion af 400 stk. fordelt med 100 i hver style, hhv. 200 underbukser og 200 undertrøjer.

Det kunne samtidig være fedt med en producent der har gode metervare leverandører, evt. med mulighed for organic cotton, og det kan også være det bliver relevant at få produceret den korrekte metervare, hvis ikke lignende findes på lager.

Jeg ser frem til at høre nogle bud.

Med venlig hilsen

Tom

Fra København
Tilmeldt 3. Apr 09
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 08:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tom

 

Hvis du har noget mere specifikt data på det du ønsker produceret vil jeg godt sende det til vores firma i Pakistan så kan vi få et overslag på pris/leveringstid etc.

Du skal dog nok forvente at de enten vil lægge noget til prisen eller sige at der skal et større antal til før det har interesse.

 

Med venlig hilsen
 
FashionState
Bredgade 23a, 4 sal
1260 København K
 
Thomas Clausen
Mobil. 2625 2150

Fra Vanløse
Tilmeldt 13. Apr 10
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 22:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

 

Jeg kommer lige med noget mere specifikt, og så hører du fra mig. Det er klart at det er svært i starten, når man ikke ligger en større order, men bæredygtigheden skal testes af før vi tager næste spring.

Mange tak for hjælpen foreløbigt.

 

Med venlig hilsen

Tom

Fra København
Tilmeldt 3. Apr 09
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 07:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tom

 

Det er meget fornuftigt at holde det nede på et vist plan, der er jo ingen grund til at tro man er det nye Bjørn Borg med det samme :-)

Du kommer bare tilbage når i er ved at være klar så skal vi nok få sendt tingene afsted.

 

Ha en god dag.

 

Mvh.

Thomas

Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 15:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København
Tilmeldt 3. Apr 09
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 07:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars

 

Der er ikke kommet noget i gang endnu, men når der ligger noget mere konkret er der ingen problemer fra vores side :-)

Hvis du vil have at vi evt. skal komme med et bud på tilsvarende underbukser må du sige til og meget gerne med et ca. antal, farve, indhold (bommuld polyester osv)

Du skal være velkommen til at kontakte mig.

 

Med venlig hilsen

FashionState
Bredgade 23a, 4 sal
1260 København K

Thomas Clausen
Mobil. 2625 2150

Fra Vanløse
Tilmeldt 13. Apr 10
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 12:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

 

Vi er kommet noget længere, så en af dagene sender jeg dig lige projektet, så du kan se nærmere på det. Så forestiller jeg mig at vi kan tage en løbende dialog. Det kan være det kræver et møde en dag.

Med venlig hilsen

Tom

Fra København
Tilmeldt 3. Apr 09
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 07:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tom

 

Det lyder spændende.

Du giver bare lyd fra dig når I er klar :-)

Det er altid en god idé at mødes og se hinanden an, da produktioner nærmest er et kort eller forhåbentligt længere varende partnerskab man indgår så det er vigtigt at begge parter føler sig sikre samt der er en god kemi.

 

Glæder mig til at høre nærmere.

 

God weekend

 

Mvh.

Thomas

Fra Odense
Tilmeldt 24. Feb 10
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 21:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tom

Hvis du ikke allerede har fundet din producent har jeg gode producenter fra Vietnam som nok skal klare denne opgave.

Med mindre produktioner kan det være en god ide at gå sammen med andre danske virksomheder som også får produceret ved samme producent, både for at få fragt prisen ned samt gøre det mere interessant for producenten.

Er du interesseret i og høre nærmere kan du altid sende mig en e-mail på trieu@lotusen.dk

Venlig hilsen

Trieu Luu

LotuSen Vietnam Consulting

Tilmeldt 11. Jun 07
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 00:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tom og Trieu

Jeg leder efter en producent til at sy mit børnetøj - kunne man evt slå sig sammen med Tom som ønsker undertøj og derved gøre det mere interessant eller skal det også være undertøj?

Hilsen Fanny

 

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)