Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kreativ partner private label mode.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hjm er et private label firma med produktion af især dame/børne mode. Firmaet er veletableret i Kina.

I samarbejde med Hjm er jeg ved at etablere et dansk kontor med fokus på salg og design af privatelabel ordrer.

Forventer at jeg tager mig af salg og opfølgning / logistik/ produktion, men søger en kreativ partner som selvstændigt, kan tage ansvar for at finde nye trends og udvikle dem til produktionsklare ideer, i samarbejde med vore kunder og vores producenter.

Hele dette setup er helt nyt og vi har mulighed for at tilpasse funktionen efter dine ønsker, ideer og styrker.

Du skal være fleksibel, brænde for dame & børnemode, kunne lide at tænke i nye baner og prøve nye ideer af men hele hele tiden med focus på det kommercielle.

Geografisk vil jeg gerne etablere kontor i Silkeborg/Ikast området - men det får du også indflydelse på.

Jeg har mange års erfaring med salg og produktion af textil fra Kina og tidligere bosat i Kina.  Har gode solide aftaler på plads på produktionssiden, nu skal der fokus på udvikling og salg

Står gerne til rådighed for yderligere info

Steen Birk 

Steen@hjmgarment.com

tlf. 61306750 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 15. Dec 11
Indlæg ialt: 106
Fra  th75.dk Skrevet kl. 01:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person
Passioneret iværksætter...
Fra Hellerup
Tilmeldt 1. Dec 08
Indlæg ialt: 141
Skrevet kl. 07:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas -

Du skriver i en tråd fra 2010 - 3 år gammel :-))

Dbh.

Søren

Interieur i high-end - se mere på www.weltevree.nl/eng

 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)