Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilke parametre er vigtige for dig, når du skal vælge webhotel?

Side 4 ud af 4 (37 indlæg)
Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 1004
Skrevet kl. 21:41
Hvor mange stjerner giver du? :

KTJ-Media.dk:

De skriver godt nok ubegrænset, men med stjerne. så man lige skal læse yderligere. det synes jeg er fint nok, da de jo stadig siger at det kun er ubegrænset i form af normalt brug, og fortæller så også at adult sites ikke har ret til et small hotel.

Der ser du, det er lige netop min pointe.

Man opstiller og lover kunden en ting, men samtidig trækker man tæppet væk under kunden.

Fast trafik sikrer, at du som kunde ved hvornår du når grænsen, det er ikke en individuel vurdering fra hostingfirmaet, som udfra hvert tilfælde skal bestemme, om du har ramt loftet eller ej.

De servere jeg har stående er der en fast trafikgrænse på 2.000 GB om måneden, så ved jeg hvornår jeg når grænsen og hvad der sker når jeg overskrider denne.

Man vil have kunder i butikken, men man gør alt for at have alle mulige gummiparagraffer, som gør det svært for kunden at finde ud af hvad der gælder.

Det synes jeg rent personligt er dårlig moral og det stiller kunden i en uheldig situation, du er måske ikke havnet i den.

Kunden risikerer et lukket webhotel, ekstra regning for trafik udover det man finder normalt osv., så er trafikken ikke længere fri.

Jeg har set dette før, fra nogle af mine kunder, som kommer fra andre webhotel udbydere.

Og hvis man gerne vil lave forretning, gør man det vel udfra at tjene kunden bedst muligt ogdet gør man ikke med fri trafik.

mvh

Mogens Jørgensen

Easy Webhost

 

 

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 22:13
Hvor mange stjerner giver du? :

I bund og grund handler det vel bare om at spørge udbyderen hvor mange GB det drejer sig om. det er jo det de skriver man skal gøre hvis man har en hjemmeside med et højt forbrug, da de har løsninger på det hele. men ja de kunne selvfølgelig godt skrive et eller andet, men samtidig ville dette så også fastlåse sådan en som dem, da de altså skrædersyr og kommer med tilbud på lige det man skal bruge.

Jeg har været kunde hos dem i 4 år nu og har ikke oplevet at jeg har skulle betale yderligere eller at mine hjemmesider eller kunders hjemmesider er blevet lukket på anden måde.

men man kan så også sige at hvis din grænse pr måned er 2000GB , så kan dette da ses som at værende ubegrænset. for det er de færeste som overhovedet nærmer sig bare de 250GB om måneden.

MVH Kim

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 1004
Skrevet kl. 06:12
Hvor mange stjerner giver du? :

KTJ-Media.dk:

I bund og grund handler det vel bare om at spørge udbyderen hvor mange GB det drejer sig om.

Hvorfor yder man ikke god kundeservice og oplyser dette fra starten af ?

KTJ-Media.dk:

...hjemmeside med et højt forbrug...

Hvorfor skal kunden ligge og bøvle med uklare regler ?

KTJ-Media.dk:

...samtidig ville dette så også fastlåse sådan en som dem

Nej, det fastlåser ikke hosting leverandøren, for gør det det er det simpelthen fordi de ikke ved nok om deres kunder og hvad de efterspørger, det er jo det man bruger behovsanalyser til.

KTJ-Media.dk:

...har ikke oplevet at jeg har skulle betale yderligere eller at mine hjemmesider eller kunders hjemmesider er blevet lukket på anden måde.

Så er alt jo iorden, men det ændrer ikke på, at fri trafik er noget juks og forbrugerombudsmanden er jo også direkte imod dette og har bedt flere webhotel virksomheder at rette ind.

Det jeg ikke forstår, at man så er lige glad med hvad forbrugerombudsmanden skriver.

KTJ-Media.dk:

man kan så også sige at hvis din grænse pr måned er 2000GB , så kan dette da ses som at værende ubegrænset

NEJ, for der er en grænse og når jeg når den hedder betaling pr. extra GB., så det kan man ikke.

Grænsen er på en server baseret på til hosting

 

Fra Skørping
Tilmeldt 29. Sep 07
Indlæg ialt: 668
Fra  X-Cite ApS Skrevet kl. 08:33
Hvor mange stjerner giver du? :

OK

For at opsummere hvad der er kommet af bud, så se nedenstående. Jeg har ikke taget ting med som allerede er medtaget i min oversigt over webhoteller. Dette gælder bl.a. priser og antal domæner man kan have tilknyttet.
Jeg har taget en del punkter med, som kun er fremhævet af én person, og derfor ved jeg ikke om det er parametre med almen interesse, eller paramtere som kun er vigtige for få personer. Giv derfor gerne dit besyv med omkring nedenstående punkter. Evt. skriv "lav", "mellem", "vigtig" ud for hvert punkt for at signalere hvad du synes er vigtigst.
Skriv også gerne hvis du mener der mangler parametre.

Parametre:
Generel:
- Oppetid
- support (hvad er vigtigst for dig. At supporten er hurtig? Eller at der svares grundigt på dine spørgsmål?)
- Hastighed for server
- Antal domæner på samme hotel
- Er der webmail og hvor let er webmailen at bruge. (Er der nogen der har ideer til hvordan det måles?)

PHP:
- safemode
- PHP memory limit

Fra Skørping
Tilmeldt 29. Sep 07
Indlæg ialt: 668
Fra  X-Cite ApS Skrevet kl. 13:57
Hvor mange stjerner giver du? :

I må meget gerne komme med jeres holdninger til ovenstående parametre. Men ellers vil jeg bare takke for feedback'en indtil videre Big Smile

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2186
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 14:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan siges let. Det skal være let at sætte op til wordpress :)

Mine hjemmesider: Tryk på tøj -  Tryk på t-shirts

Fra Skørping
Tilmeldt 29. Sep 07
Indlæg ialt: 668
Fra  X-Cite ApS Skrevet kl. 15:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Reberholt:

Det kan siges let. Det skal være let at sætte op til wordpress :)

Ok, det er taget til efterretning :-)

Side 4 ud af 4 (37 indlæg)