Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Automatiseret E-handel - hvad er det bedste at bruge?

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 12. Apr 10
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 10:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus

Kan systemet laves så der er privatkunder der køber og betaler med det samme, får automatisk faktura og ordrebekræftelser, og evt. forhandlere med login, som bestiller, og der sendes ordrebekræftelse via mail. Samtidig skal der genereres en faktura til forhandleren når varen er sendt afsted.

Kan alt dette arbejde sammen med e-conomics? Kender lidt til e-conomics, og syntes det er smart at man kan gå på alle steder, hvis man kan huske aftale, bruger og password. Er dette et program som foretrækkes til den pakke jeg søger?

Tilmeldt 29. Jul 08
Indlæg ialt: 46
Fra  Media Function Skrevet kl. 10:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Normal 0 21 false false false DA X-NONE X-NONE MicrosoftInternetExplorer4 Hej,
Jeg vil lige slå et slag for Effectshop, som er et ehandelssystem der er direkte integreret i Microsoft Dynamics C5.
Det vil sige, at du administrere og vedligeholder webshoppen i dit økonomisystem.

Du kan læse mere om den her: http://www.effecthost.dk/sider/pageeditor.asp?side=10

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 12:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Casalino:

Hej Rasmus

Kan systemet laves så der er privatkunder der køber og betaler med det samme, får automatisk faktura og ordrebekræftelser, og evt. forhandlere med login, som bestiller, og der sendes ordrebekræftelse via mail. Samtidig skal der genereres en faktura til forhandleren når varen er sendt afsted.

Kan alt dette arbejde sammen med e-conomics? Kender lidt til e-conomics, og syntes det er smart at man kan gå på alle steder, hvis man kan huske aftale, bruger og password. Er dette et program som foretrækkes til den pakke jeg søger?

Selve ordreflowet er det samme, men du kan sagtens have privat kunder der ikke behøver registrere sig og forhandlere der gør. Hvis du så putter alle forhandlerne i en bestemt gruppe kan du give dem rabatter baseret på dette gruppemedlemskab.

Måden systemet spiller sammen med e-conomic er at faktura bliver overført når den oprettes i Magento. Hvis der er produkter eller kunder som findes på fakturaen og som ikke eksisterer i e-conomic, så vil de blive oprettet her.

Håber det besvarer dit spørgsmål.

Tilmeldt 12. Apr 10
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 14:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak endnu engang Rasmus.

Spændende hvad dit link vedr. 4 hour workweek fører til ;o)

Fra 6920 Videbæk
Tilmeldt 8. Jan 08
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 15:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Et forslag til dine forhandler kontakter kunne være at du tilbyder afregning via Leverandør service, efter indførelse af det har mine momsregistrerede kunder virkeligt hævet deres køb da de ikke skal huske kortnumre koder osv.

Held og lykke med projektet som vi glæder os til at høre mere om.

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 15:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Casalino:

Tak endnu engang Rasmus.

Spændende hvad dit link vedr. 4 hour workweek fører til ;o)

Off topic...

Jo tak. Pt arbejder jeg stadig 6 måneder om året, men det går da den rigtige vej Smile

Tilmeldt 12. Apr 10
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 10:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Systemet skal også kunne regne moms som f.eks.:

Købe produkter i udlandet - sælge dem i Danmark

Købe produkter i udlandet - sælge dem i Sverige/Norge

Hvordan foregår det egentligt:

  • Italien - købe "møbler"
  • Tyskland - købe "sanitet/vvs"
  • Svergie - sælge begge
  • Norge - sælge begge

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)