Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Medejer/partner søges

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Nov 06
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 13:43
Hvor mange stjerner giver du? :
 

Går du med lysten og har du mod på at føre en af dine ide''er ud i livet, men mangler en partner.... Så smid da en mail og lad mig høre hvad du søger....

 

Jeg er en energisk og målrettet pige fra hovedstaden med økonomien i orden og mod på de udfordringer, der måtte følge ved at springe ud som iværksætter..... Viljen er der bestemt!!

 

Jeg har selv et par ide''er.... Den ene omhandler en portal på nettet.... Og nej... Det har hverken noget at gøre med dating, eller det der ligner. Den portal jeg har i tankerne er ikke på nuværende tidspunkt til rådlighed for den givne målgruppe..... Så er du programmør eller har færdighederne til at lave et on-line community, er det klart en fordel.  (Har skønnet at det vil være et site, der ville være relevant for ca. 100.000 mennesker, når/hvis det kommer op i omdrejninger)

 

Håber at høre fra jer, så vi sammen kan komme vores drømme til livs.  (cotta_cph@hotmail.com)

 

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Andrea

 

Prøv at skrive lidt om dig selv, din baggrund, osv. Jeg har selv det, jeg synes er en genial idé til et website, men måske vi bor lidt langt fra hinanden. Jeg er fra Varde/Esbjerg-egnen.

 

Nå, skidt med det. Fortæl, fortæl.

 

Michael

Tilmeldt 7. Dec 05
Indlæg ialt: 100
Skrevet kl. 15:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Andrea.

Jeg er muligvis på udkig efter en partner, men jeg kunne da godt tænke mig at få  lidt kendskab til din baggrund og dine kompetencer.

Lidt om mig selv.

Jeg er 26 år og bosiddende i Nordsjælland nærmere bestemt Gilleleje. Jeg er uddannet markedsføringsøkonom og er pt ansat hos en autoforhandler. Jeg har erfaring indefor salg, indkøb og kundeservice.

Skriv til mig, hvis det har interesse.

MVH

Kenneth

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)