Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kassekladde i E-conomic

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 20:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lige siddet og bogført kassekladde for februar måned. Jeg ved jeg har haft overskud, men E-conomic siger  umiddelbart noget andet. Når jeg går ind og kigger på journalen, er ALLE beløb med - fortegn. Når jeg betaler en faktura, står den med -. Når der går penge ind, står den også med -. Altså ser min saldo mere og mere slem ud hele tiden. Hvad kan det skyldes?

 

Fra Sorø
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 28
Fra  BusinessTime Skrevet kl. 12:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Lyder som om - du har sat alle dine konties med forslag til at stå i kredit - kik din kontoplan igennem omsætningskonties skal stå med kredit som forslag, og omkostnings/udgiftskonties skal have debet som forslag.

Med venlig hilsen

Helle Pia

HPkontorservice@live.dk

 

Fra Bredsten
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 989
Fra  FlexPOS Aps Skrevet kl. 12:19
Hvor mange stjerner giver du? :

hvor kigger du ? 
hvis du kigegr i konto planen skal de stå med negativt fortegn, alt efter om det er debit eller kredit :)

men du skulle gerne kunne se en balance et eller andet sted. denne skulle gerne gå positiv eller,
ps. der er sikkert et klogt regnskabs hoved her inde der kan udybe hvad og hvorfor :)

Fra København
Tilmeldt 27. Jan 10
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 08:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jeepster, prøv at gå ind i rapporter, og vælg balancen, her er et felt hvor man kan vende fortegn, så kan du se din omsætningskonti og hvad du har tjent. Ellers er det rigtigt at omsætnings tallene skal være negative i et regnskab, da du debiterer debitoren og krediterer omsætningen.

mvh

Michael Jepsen
key account manager

e-conomic danmark a/s

 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)