Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Noget jeg ikke forstår

Side 7 ud af 7 (62 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 28. May 09
Indlæg ialt: 802
Fra  Web-Creation.dk Skrevet kl. 22:42 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Heiss:

Med fare for selv at blive revet ind og blive en lille smule selvmodsigende (altså nu hvor jeg beslutter mig for at ytre mig i denne samtale)

Jeg synes oprigtig talt at det er så ÆRGELIGT at se hvordan vi alle mere eller mindre samler os om det negative. Et sådan et kedeligt indlæg samler flere kommentarer og visninger end super fede indlæg i jantebaskeren. Hvor er det super kedeligt at vi som GENNEMSNITTET samler os om det negative.

Hør nu her. Amino har et formål. Det formål er forklaret i overskriften. Enten er vi forretningsfolk eller på vej til at blive det....derfor er image så ufatteligt vigtigt og lige nu skader vi os selv ALLESAMMEN. Vi losser mudder i hovedet og diskutere en masse ligegyldigheder. Når så endelig debatten er ved at få en ende så kommer der lige en lastbil ind fra højre med et lad ny og frisk brænde til bålet.

Husk nu på det her nettet og til offentligt brug.

I rammer jer selv. Og værst af alt et par nyankomne vil blive skræmt fra at bruge det her netværk. Det kan godt være det kun er en eller 2 som skræmmes, men overvej lige den mulighed at det kan være ( dvs KUNNE være) jeres næste kunde.

Måske vi skulle lave en kategori som hed af med galle?Big Smile

Uanset hvormeget vi diskutere det her så er udfaldet det samme NEGATIVT. Den forretningsform er der ingen af os som ønsker. Så i håb om jeg kan (slippe for en sviner) og få et smil tilbage så jeg blandt andet kan kende Amino igen så lur denne hund.

http://www.collegehumor.com/video:1902691

 

Hvis det ikke hjalp så start grillen for det er faktisk GRILL VEJR IDAGSkype-BigSmile

Fuldstændig enig med dig.

I er jo forfanden voksne mennesker, så te jer dog også sådan...

Web-Creation.dk

Billige webløsninger! 

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 23:15 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Efter min vurdering er mulighederne for et konstruktivt udbytte af denne tråd vist ved at være udtømte. Skype-Smile

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Side 7 ud af 7 (62 indlæg)