Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kørende video blogging

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Helsingør
Tilmeldt 19. Sep 08
Indlæg ialt: 170
Skrevet kl. 14:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Nope.

Men det kunne måske være interessant for dig at finde ud af hvad dit forsikringsselskab siger i fald du impliceres i  en ulykke mens du laver en video.

men det er jo en anden sag.

noget andet er så, hvordan din målgruppe vil opfatte det, hvis de ser dig videoblogge under kørslen.

men det er jo også en anden sag.

MAGMENTOR.COM - Udgiv dit Online Magasin på AppStore

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Jan 06
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 15:20
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Martin Thorborg bruger som en anden skrev, sin I-phone til sine videoblogs, han nævner dog selv at lige netop den måde han gør det på, med selv at holde mobilen, rent faktisk er lovlig i USA men at den ikke er det i Danmark. Jeg tror dog ikke at Martin har spurgt politi eller færdselsstyrelsen om dette, men ren sund fornuft siger mig at Hr. Thorborg har helt ret, andet ville ikke give mening. Man må heller ikke SMS'e når man kører bil medmindre den er i en holder, vi er dog mange der sagtens kan SMS'e uden at kigge på mobilen, det gøre det bare ikke ufarligt alligevel. 

Hvorfor bruger i ikke bare en holder som der snakkes om, ellers skal der vel ikke meget ingeniør kunst til at lave et eller andet hjemmelavet til denne disciplin.

Fra København
Tilmeldt 23. Oct 08
Indlæg ialt: 1165
Fra  Ildsjæl v/ Tommy Krabbe Skrevet kl. 15:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg bruger bestemt også en holder. det er ikke engang en telefon, men et kamera, der sidder på en gps-holder. Jeg kunne aldrig finde på at holde telefonen med den ene hånd, mens jeg kører.

Jeg skal klikke på én knap for at optage, og på den igen for at stoppe optagelsen. Det forstyrrer meget mindre end hvis jeg taler i telefon med håndfri - eller skrifter cd for den sags skyld.

Hej med dig :-)

Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1752
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 15:57
Hvor mange stjerner giver du? :

dobbelt klæbende tape på solskærmen og en iphone på den kan vel gøre det ;)

Man behøver jo ikke kigge op mens man taler.

 Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)