Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Endnu en præsentation :-)

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Nov 06
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 18:55
Hvor mange stjerner giver du? :


Så fandt jeg vejen til amino... Det lader til at være et forum man kan få en del glæde af, hvis man ligesom mig har planer om at starte som selvstændig. Så det må prøves....


Mit navn er Andrea og jeg er bosat i indre København, hvor jeg må siges at stortrives. Jeg har læst ’Business, Language and Culture’ et par år, men nu er det blevet tid til at få gjort noget ved den energi jeg ligger inde med og føre en eller flere af mine ideer ud i livet…..


Trods min unge alder (nærmer mig de 24) har jeg en langt større livserfaring end de fleste og har derudover tilbragt en del af de seneste par år i udlandet. Som person giver jeg den gerne en ekstra skalle for at nå de mål jeg sætter mig og høster da også oftest frugten af det hårde arbejde. Med mod på livet og udfordringerne, der utvivlsomt følger ved at være iværksætter, er jeg klar til at give mig 110%. (Det finansielle aspekt er det mindste problem)


På trods af at jeg måske ikke har helt så stor erfaring som de fleste af jer herinde, har jeg altid levet lidt efter princippet ’Learning by doing’, hvilket har ført mig langt hidtil. Med den rette indstilling og arbejdsindsats er jeg overbevist om at man kan nå langt….


Så skulle der være nogle af jer, der har en ide, men som mangler en samarbejdspartner, der er 110% nede på jorden, moden, troværdig, kreativ og ikke mindst ambitiøs…. så smid mig gerne en mail. (Alderen behøver ikke skille os ad. )



 


Fra Chiang Mai. Thailand
Tilmeldt 11. Jul 06
Indlæg ialt: 801
Fra  DennisKjaergaard.com Skrevet kl. 19:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal nok få stor succes når du går ind i det med den indstilling  Velkommen til


Side 1 ud af 1 (2 indlæg)