Den løsning som er ved at blive strikket sammen holder ingen steder. Man sælger IKKE en løsning, hvor kunden ikke kan blive ejer at domænet. Hvem står med håret i postkassen, hvis der bliver problemer ? Kunden Kan man tillade sig at stille kunden i en sådan situation ? NEJ Jeg citerer lige fra den norske tld : http://www.norid.no/domeneregistrering/oss.html#nytt1 Der står højt og tydeligt, at man SKAL have norsk post-adresse. |
Easy Webhost:Kaffe & Co:Jeg vil vælge at stole på jer og købe min NO domæne hos jer eller en anden udbyder jeg stoler på.
De bedste kaffe hilsner
SørenDen løsning som er ved at blive strikket sammen holder ingen steder.
Man sælger IKKE en løsning, hvor kunden ikke kan blive ejer at domænet.
Hvem står med håret i postkassen, hvis der bliver problemer ? Kunden
Kan man tillade sig at stille kunden i en sådan situation ? NEJ
Jeg citerer lige fra den norske tld :
http://www.norid.no/domeneregistrering/oss.html#nytt1
Der står højt og tydeligt, at man SKAL have norsk post-adresse.
Hvem siger at de ikke får en norsk adresse - det vil jeg da gå udfra ellers kan et NO TLD jo ikke registeres ;-)
Men Easy Webhost jeg ser ikke dig komme med noget alternativ - udover slet ikke at købe et NO TLD?
Kunden kunne jo selvfølgelig oprette et norsk firma og så vil alle problemer være løst, men det virker noget af et overkill. Du nævner bare reglerne for at registere et NO som vi efterhånden kender godt!
Hvliken løsning vil du komme med over for en kunde som stå i samme situtation? - sige det kan ikke lade sig gøre?
Jeg vil som kunde være glad for en pragmatisk løsningsmodel, sålænge jeg bare er bekendt med de risici det evt. måtte være forbundet med et sådan løsning og jeg evt. kan tage mine forholdsregler.
De bedste kaffe hilsner
Søren