Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bakuri Software

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)
Tilmeldt 11. Dec 06
Indlæg ialt: 506
Fra  Duftladen - Vi er billig med parfume Duftladen.dk Skrevet kl. 09:30 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis det er tilfældet så ville jeg vælge en anden leverandør til SEO.

En anden ting som jeg husker det, så havde de mere eller mindre faste priser på søgeord

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 09:33 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

MikkelFriis:
Du kan kigge på easykurer.dk de har fået lavet side af dem.

Ja kikker du i kildekoden ser det således ud:

<meta name="description" content=""> Geeked

/allan

 

Fra Helsingør
Tilmeldt 23. Nov 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Hvorfor kan man ikke slette sin virksomhed fra Indeks? Skrevet kl. 09:36 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

DesignYOU:
Ja kikker du i kildekoden ser det således ud:

<meta name="description" content=""> Geeked

 

Det er ret godt gået hvis det er lykkes dem at få en smiley ind i kildekoden :-)

 

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:36 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Nemlig ingen keyword eller desreption...

Og kigger man på google under easykurer

Står der ikke noget spændende, men lidt firmaoplysninger der dumper ind ved et tilfælde

 

Mikkel

Tilmeldt 3. May 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 00:48 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sabrine

Jeg har ikke været så heldig med Bakuri. De har lavet SEO for mig.

De startede for 6 måneder siden. Aftalen var at få 10 søgeord op på side 1 på google.dk. Nu er der som sagt gået 6måneder. 3 søgeord er indekseret. 7 søgeord er slet ike fundet af Google.

I maj måned har jeg modtaget 14 klik fra denne hjemmeside. 14 klik til kr. 998,- + moms.

...

Ialt kommer dette lille nummer til atkostemig kr.16.000,- + moms.

De har ikke holdt deres del af aftalen, som jeg har lavet med (navn fjernet af Moderator) , fra Bakuri, så jeg forventer at få mine penge retur i denne måned.

Hilsen Mette

Del af indlæg fjernet, da det er i strid med Aminos regler at hænge andre ud. (Moderator)

Tilmeldt 3. Sep 09
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 11:32 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Har ikke erfaring med Bakuri på SEO delen, men har spugt om en pris på udvikling af website, og det endte med en ret dårlig behandling. Da jeg ikke så "ja tak" til tilbuddet lige med det første, blev salgschefen nærmes grov, sur og provokerende, så jeg kan heller ikke anbefale at indgå samarbejde med dem.

/Anders

Tilmeldt 16. Jun 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 04:12 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmm EasyKurer.dk er en CMS side, så description mangler vel bare fordi kunden ik har sat noget ind (måske kan de ikke hehe)

Fra Århus
Tilmeldt 29. Jan 07
Indlæg ialt: 46
Fra  iPos // Detailkompagniet // iConomy Skrevet kl. 09:18 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim :-)

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 25. Jun 09
Indlæg ialt: 17
Fra  Bakuri Software A/S Skrevet kl. 05:27 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Indlæg fra Bakuri Software A/S
  

Kære Mikkel 
 
Tak for din opmærksomhed omkring Bakuri Software. Det er dog ikke korrekt hvad du skriver, Bakuri Software har korrekt lavet både hjemmeside og søgeoptimering til Easykurer.dk men ikke på denne hjemmeside som du referer til.
 
Grunden til, at der er en underside som "easykurer.bakuri.dk" er kun i selve opbygningsfacen og indtil kunden er klar til at ”koble” sit eget domæne til den nye side.
 
Bakuri Software A/S er en af Danmarks største Søgemaskineoptimering bureauer med over 40 dygtige medarbejder og flere end 1.200 kunder. Læs mere på www.bakuri.dk

Med venlig hilsen
 

Toke Terkelsen
Bakuri Software A/S

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 25. Jun 09
Indlæg ialt: 17
Fra  Bakuri Software A/S Skrevet kl. 06:13 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Indlæg fra Bakuri Software A/S 

Kære Mette 
 
Tusind tak fordi du er kunde hos Bakuri Software.
 
 
Generelt forholder det sig sådan, at man laver en bindingsaftale med Bakuri Software omkring søgeoptimering på 1 år, da vi bruger mange kræfter på at bygge hele søgeoptimeringen op - og som alle andre kan vi desværre ikke give garanti på en topplacering.
 
Viser vi ikke resultater indenfor en periode på typisk 2-3 måneder tilbyder vi kompentation i form af Google adwords eller en forlængelse af aftalen som også er sket for Mette, hvor hun har fået tilskevet 6 ekstra månder uden beregning – derved får vores SEO afdeling mulighed for at skabe Mette nogle gode resultater.
  
 
NB! Mette du er meget velkommen til at kontakte mig på tlf. 36 96 42 87, hvis du stadigvæk er utilfreds med den behandling vi har givet dig.


Med venlig hilsen

Toke Terkelsen
Bakuri Software A/S

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)