Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ønsker I produktion eller søger I varer fra Vietnam?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 24. Feb 10
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 14:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Vietnam, et nyt og potentielt marked i Fjernøsten

Siden optagelsen i WTO i 2006 er Vietnam blevet mere attraktivt og flere virksomheder søger mod Vietnam da landet er kendt for den gode mentalitet og håndværks kreativitet samt dygtighed. Den anden attraktive del er prisen på arbejdskraften som stadig ligger på et lavere niveau sammenlignet med andre asiatiske lande som f.eks. Kina og Taiwan.

Overvejer du/I at starte noget op i Vietnam så kontakt LotuSen Vietnam Consulting.

Vi hjælper Jer med kontakten direkte til producenten og ikke gennem flere mellemled.

Venlig hilsen

Trieu Luu

trieu@lotusen.dk

 

 

Fra Donguan, Guangdong, P.R. China
Tilmeldt 14. Sep 09
Indlæg ialt: 213
Skrevet kl. 17:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Luu,

Er I beliggende i Vietnam eller DK?
Hjaelper I kun med leverandoerkontakt eller har I flere ydelser?

Mvh,
Kasper

Fra Viby Sjælland
Tilmeldt 11. Mar 10
Indlæg ialt: 133
Fra  RiderShop Skrevet kl. 17:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Trieu Luu

Jeg kan se af din beskrivelse af dig selv, at du er bosiddende i Vietnam, hvilket jo gør det nemmere at finde de rigtige kontakter Smile

Jeg har i forbindelse med opstart af vores webshop selv foretaget alt research og kontakt til producenter i Polen, Kina, Indie og Taiwan. Det har flere gange været med lidt rystende hånd, at jeg har overført (ret mange) penge ud i den store verden, uden at være 100% sikker på, hvor de havnede.

Jeg har slet ikke været inde omkring området Vietnam i forbindelse med min resarch, men de kan jo så være, at det skal være der jeg skal finde mine næste leverandører.

Mit spørgsmål går på... hvad er prisen for din/jeres konsulent ydelse... kan du beskrive et standard scenarie og evt. prissætte det.

Med venlig hilsen

Reno Rahbek Jensen

reno@rahbekriders.dk

RiderShop - Online webbutik til dig som mangler kvalitets rideudstyr til fornuftige priser

Fra Odense
Tilmeldt 24. Feb 10
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 17:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Vejle
Tilmeldt 2. Apr 15
Indlæg ialt: 21
Fra  Ollies Skrevet kl. 07:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej.
Jeg ved det er et ældre indlæg,en jeg forsøger Alligevel.

Kan du kontakte mig da jeg er interesseret i at høre om produktionsmulighederne i Vietnam.

Mvh Maria
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)