Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Konkret forbedringsforslag til Amino debat - hvad siger I?

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)
Tilmeldt 26. Mar 09
Indlæg ialt: 964
Skrevet kl. 23:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Tychsen:

Og det med mail-notifikation - det er bare et lille kryds i indstillingerne på profilen (nyt punkt lavet med fed):

 

Enig. Det ville være en rar funktion.

Kategorierne bruger jeg aldrig  - jeg har et feed på samtlige indlæg og kan hurtigt løbe hen over dem jeg synes er uinteressante.

(dvs. jeg bruger dem selvfølgelig hvis jeg skal oprette en ny tråd - og her synes jeg egentlig at det er overskueligt nok :o)

mvh

Jan

Fra Søborg
Tilmeldt 21. May 08
Indlæg ialt: 755
Fra  Acasma Amino ApS Skrevet kl. 20:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin m.fl.

@ martin – Jeg tjekker exp.dk og ser om nogle af deres løsninger kan gøre det ekstra brugervenligt. Tak for inspirationen. I relation til email notification er der holdninger både for og imod den nuværende løsning. Skal det laves om skal vi arbejde med det grundlæggende kode i  Community Server. Og der er en del ting som står foran på prioritetslisten end at arbejde med en ekstra valgmuligheder omkring emails. Vi er stadig et site med en begrænset økonomi og vores udviklingsteam forsøger at lave en opgave færdig inden de kaster sig over noget nyt som kun vil blive brugt af et begrænset antal brugere.

@ debatopbygning – hvordan man opbygger en debat er tæt på et religionsspørgsmål. Nogle ønsker en debat opbygget på en måde andre kan bedre lidt det på en anden måde. Den generelle debat-struktur på Amino bliver ikke ændret foreløbig.

@ Søgninger – Det er helt korrekt at vores søgning på Amino ikke er optimal men det er desværre det bedste vi lige pt. kan byde ind med. At implementere Google-søgning på Amino vil ikke afhjælpe situationen da ikke alle sider er indekseret og vil dermed ikke blive fundet. Community Servers søgefunktionalitet er ikke god nok så det er noget vi skal udvikle selv.

Nicolai

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Tak for tilbagemeldingen Yes

Rart et vi bliver hørt.

Hilsen

Tonny

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:16
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg synes i skulle spare penge på nyt  ,med  betale nogle for at svare på indlæg og holde mere øjne åben i f.eks. i SEO tråden og andre tråde der kan hurtigere rette de forkerte svar , da jeg synes alt fungere ellers tæt på perfekt Smile 

jeg vil meget gerne lære noget mere om SEO f.eks., derfor vil jeg meget gerne hurtigt rettes ved fejl jeg gør selv eller man kommer til rette sig efter en fejl en anden har skrevet.

Ingen er jo perfekt   Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Odense
Tilmeldt 17. Jun 07
Indlæg ialt: 280
Skrevet kl. 21:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Frisch:

Hej Martin m.fl.

@ martin...

Tak for tilbagemeldingen :) Føler min stemme er blevet hørt - vi ser, hvad der sker :)

Køb dit juletræ på nettet, leveret til døren og afhentet efter jul...

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)