Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

kontakt til cykel producenter i Kina eller andre "billige" lande

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Sep 08
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 16:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer

Jeg er i gang med et projekt, hvor jeg skal have produceret cykler. Det skal ikke være en helt " standard" cykel, da der skal monteres plader i trakanten midt  på cyklen.

Har prøvet at kontakte de fleste danske cykel producenter, dog uden at få noget svar :(

Har ligeledes søgt en masse på nettet, få at finde cykel producenter i Kina, også uden det helt store held.

Nogle som har nogle tips, ideer til hvor jeg skal lede??? Eller nogen som allerede har kontakt til en virksomhed der producerer cykler?

 

på forhånd tak

Mvh

 

kenneth

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 16:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Vær opmærksom på at hvis du handler cykler med Kina, så er der en anti-dumping told på 48,5% óveni den normale told på 14%.

Kig derfor evt. omkring i Taiwan hvor mange af de helt store cykelfabrikker er. Alternativt har jeg hørt at der også er mange fabrikker i Polen. men skal du have den lavet til dine specifikationer, så skal du nok bestille ret så mange før de starter en ny model op.

Hilsen Morten

Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Sep 08
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 16:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten

 

Tak for info, det var en vild ekstra told i kina, så måske Taiwan eller polen er bedre.

Tror du det er smartere at få lavet en standard cykel og så evt få en smed i DK til at svejse den ekstra plade på?

kender du nogle links til producenter i Taiwan eller Polen???

Tak for hjælpen

 

kenneth

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 17:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Kenneth P9000:

Hej Morten

 

Tak for info, det var en vild ekstra told i kina, så måske Taiwan eller polen er bedre.

Tror du det er smartere at få lavet en standard cykel og så evt få en smed i DK til at svejse den ekstra plade på?

kender du nogle links til producenter i Taiwan eller Polen???

Tak for hjælpen

 kenneth

Nej desværre

Mht. Taiwan, så kan du finde nogen på Alibaba.com Som regel skal du bestille container-mængder når du handler med producenter. Flere producenter er dog villige til at tilpasse produkterne til dit behov.

Hvad skal det bruges til?

Skal du have meget reklameplads, så kunne du jo overveje vores ladcykel :)

Hilsen Morten

Fra Randers
Tilmeldt 5. Aug 09
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 13:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, Kenneth:

Vores Tumei Shanghai vil lige kontakte kinesiske cykel producenter. Så vi kan måske hjælpe dig.

Jeg kan altid kontaktes på bms4343@elromail.dk / bms4242@elrotel.dk

mvh

Wei-shi Shen

Tumei DK

Tilmeldt 8. May 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 10:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Med dig

 

Prøv at kontakte Jupiter cykler, jeg ved de får produceret cykler i Polen

 

venlig hilsen

cykelmads

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 10:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Kenneth P9000:
Jeg er i gang med et projekt, hvor jeg skal have produceret cykler. Det skal ikke være en helt " standard" cykel, da der skal monteres plader i trakanten midt  på cyklen.

Hvis det skal bruges til reklameplads, kunne det måske betale sig at tænke i en anden retning også.

Du kunne få fremstille acryl eller plasttrekanter som kunne monteres ved 3 punkter og som så løbende kunne udskiftes, dette kunne udvides til at omfatte andre cyklende, der kunne få lidt ud af at reklamere...

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 4. Jul 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 21:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har kontakter i Kina der er ekstremt dygtige til special udvikling af cykler. Som det også er beskrevet her ryger der en enorm skat på cykler fra Kina så de skal sendes til Taiwan og samles inden de sendes til Danmark.

Du er velkommen til at skrive en mail hvis det stadig er aktuelt

MVH¨

Jens

Tilmeldt 4. Jul 10
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 23:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Lyder spændende :-)

Fra kbh
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 02:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Jens Vi går med tankerne om at importere cykler, men mangler leverandører og priser. Er det noget du kan hjælpe med? Min mail er Rune_Furbo@hotmail.com Mvh. Rune
Side 1 ud af 2 (14 indlæg)