Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Han holdt vejret i mere end 20 min.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 16:12
Hvor mange stjerner giver du? :

For alle jer der var til AminoTastic og oplevede min ven Stig Severinsen, er det måske meget sjovt at se hans nyeste bedrift:

Today shortly before noon, Stig Åvall Severinsen did a new Guinness World Record when holding his breath for 20 minutes and 10 seconds. The dive was done after many months of training and careful preparation.

After inhaling pure oxygen for approximately 10 minutes, he started his dive in the big tropical shark tank in Kattegatcentret, Denmark. Grey reef sharks, nurse sharks and sand tiger sharks were his friendly companions for the long dive.

With his dive today, Stig Åvall Severinsen becomes the first human to pass the magic 20-minute barrier - a physical as well as mental feat and his way of pushing the limits for mankind, raising awareness on shark behaviour and exposing his new concept of breatheology.

More info, photos and videos:

www.breatheology.com

 

 

Jeg kan varmt anbefale hans bog som kan købes her:
http://www.saxo.com/dk/item/stig-aavall-severinsen-traek-vejret.aspx

Dbh Martin

 

Fra Værløse
Tilmeldt 1. Jun 09
Indlæg ialt: 410
Skrevet kl. 00:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Han er for sej! Han var min favorit til AminoTastic, og vil helt klart købe hans bog :-)

 

/ Morten

Få et godt webdesign til en lav pris på owix.dk - drevet af unge iværksættere

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 00:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Thorborg:
Today shortly before noon, Stig Åvall Severinsen did a new Guinness World Record when holding his breath for 20 minutes and 10 seconds. The dive was done after many months of training and careful preparation.

HA! 20 min, tsk tsk, jeg kan holde mit i 120...................                           sekunder, efter det ligger jeg blå på gulvetBig Smile

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)