Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Intern Linkstruktur?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Nov 06
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle :)

Hvordan skal den interne linkstruktur se ud på en hjemmeside? Jeg har læst en del SEO artikler og bøger, men kan ikke rigtig blive klog på det :(

Eks: Hvis side A linker til side B og B linker til side C, Må B så gerne linke til A og C, og C linke til A og B?

Jeg kan se både en positiv og en negativ effekt på det!

Positiv: Hvis Google kommer ind via side B, Linker side B direkte til C og A og derfor er igen sidder overset af google.

Negativ: Hvis Google kommer ind via sidde A, går frem til side B og C så bliver den også linket tilbage til A igen hvor den startede?

 

Jeg håber i forstår og hvis i ligger inde med et link til en nem guide ville det være guld ;)

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 20:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Skal det være envejs links hele vejen, så kan C godt linkt til A også.

Linker du på tværs af siderne begge veje, vil det ikke have samme effekt.

 

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 23:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey

Ud fra det eksempel du skriver her, så er der ikke noget i vejen for at du gør det. Der er ikke noget negativt i det du beskriver. Det du beskriver ses tit, i gæstebøger, billedgallerier og egentlig også mange andre ting hvor man bliver nød til at liste det på flere sider. så der skulle ikke være nogen problemer i det.

I realiteten handler intern linkbuilding om at give brugeren den bedste oplevelse og den bedste mulighed for at komme rundt på din hjemmeside. Er dit eksempel derfor den bedste måde, er det også den korrekte måde at lave intern linkbuilding. Det eneste du sådan set skal passe på med er at overfodre de enkelte sider med links.

Snakker du ikke om intern linkbuilding, men bare menustrukturen og sådan noget, så vil jeg også der mene at det er svært at lave så mange fejl der, hvad angår SEO. Jeg ser dog en fordel i kun at servere de menupunkter som er relevante for siden brugeren/Google kigger på.

Der er mange hjemmesider som på hele siden har alle menupunkter synlige for Google, hvilket jeg ikke ser nogen SEOfordel i, da hele menuen jo så vil være ens på alle sider, og dermed også få et lavere rang, hvis man kan sige det sådan. Men serverer man derimod de menupunkter som er vigtige for den side man er på, så vil menuen hele tiden være lidt anderledes, og den vil så også ranke lidt højere. men her er det meget forskelligt hvad folk mener om det.

MVH Kim

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)