Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salg af streetwear

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Mar 10
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 04:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej :)

Jeg har et mindre musikstudie der snart bliver udvidet når jeg finder et nyt sted at bo hvor der er plads til det.

Jeg arbejder med mindre projekter af vokalindspilninger, hovedsagligt hip hop/rap.

Jeg har så tænkt på at udvide "bixen" til også at omfatte salg af tøj, hovedsagligt streetwear og andet modetøj, evt accessories som bælter, punge, solbriller ect.

Min problem er nu at jeg skal finde et sted at importerer det fra. Jeg har læst lidt om det og kan forstå det er smartest at importere fra EU da det må være det letteste mht. told og moms? Men jeg er ikke sikker.

Men det jeg gerne vil importere er mærker som Karl Kani, Sean John, Bullrot og evt G-Star, Nike, Adidas og lignende. Hvor finder forhandlere af disse ting en gros? 

Jeg har 20000-25000 kr i startkapital og det skal bare foregå fra min bopæl så jeg har ikke de store udgifter til at komme i gang andet end varelager. Så jeg satser på mine 20000 er nok..

Kan det være værd at prøve bare at kontakte en eksisterende forretning og evt købe igennem dem?

Hvornår SKAL jeg oprette et firma? Er der en beløbsgrænse på? Andet?

Tilmeldt 17. Mar 10
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 19:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

 

Kan godt hjælpe dig igang!

 

kontakt mig på vnbn79@gmail.com

Fra Frederiksund
Tilmeldt 7. Jun 10
Indlæg ialt: 180
Skrevet kl. 10:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Skriv til streetlife@forum.dk..... Tror jeg kan hjælpe hvis det stadig har interesse

mvh Claus

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)