Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Reklamation

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 10. Aug 08
Indlæg ialt: 979
Skrevet kl. 17:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John

Hvis jeg sad i et reklamationsnævn ville jeg ikke antage at en kunde ville undvære sit produkt for at genere sælger. Hvis det synspunkt skulle vinde fremme, må sælger bevise det forholder sig således.

Michael

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 17:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Dyrebilen.dk:

Hej John

Hvis jeg sad i et reklamationsnævn ville jeg ikke antage at en kunde ville undvære sit produkt for at genere sælger. Hvis det synspunkt skulle vinde fremme, må sælger bevise det forholder sig således.

Michael

Hej Michael,

Det var nu heller ikke min pointe med spørgsmålet. Smile
Erfaringsmæssigt kan der godt opstå en opfattelse hos kunden af, at det er den købte vare, der ikke fungerer - selv om varen reelt ikke fejler noget.
Det er selvfølgelig yderst sjældent, men årsagen til at jeg nævner det her er, at der efter min bedste vurdering desværre godt kan opstå situationer, hvor en kunde ikke kan forvente at få dækket alle fragtomkostningerne.

Der er da også mange virksomheder, der skriver det i deres reklamationsbetingelser, at hvis der ikke kan konstateres/påvises fejl på varen, vil kunden blive bedt om at betale fragt og eventuel teknikertid.

Eksempler på Reklamation hos store forhandlere:

Se Elgigantens regler for reklamation her.

Regler for reklamation hos SHG AS

Der er hos de nævnte forhandlere taget nogle forbehold, som gør, at en kunde ikke altid kan forvente transportomkostninger 100% dækket.

/John

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)