Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er der behov for mig - hjemmeside firma?

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 23. Mar 10
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 21:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen,

Jeg har nu gået et styk tid og tænkte lidt på starte for mig selv.

Jeg er .net c# udvikler og synes nu, at tiden er inde til, at jeg prøver mine kræfter med være selvstændig.

Kort sagt overvejer jeg starte et firma som tilbyder lave simpel hjemmesider ,cms design.

 

Men før jeg kaster mig over det, ville jeg meget gerne om det er svært at få kunder ?

Hvordan skaffer i (hjemmeside firmaer) kunderne ?

Taak på forhånden..:)

Fra Næstved
Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 1859
Skrevet kl. 21:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

 

Kig i din gæstebog

 

 

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 21:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvis du kan skille dig positivt ud fra flokken af folk der tilbyder sådanne services er der da nok en chance for at tjene nogle penge.

Men det er ganske givet et meget hårdt marked og der er rigtig mange om budet.

Bare se her på Amino hvor mange der kan lave alt muligt med lige netop deres CMS til cirka "ingen penge".

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Næstved
Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 1859
Skrevet kl. 21:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders Christensen:

Hvis du kan skille dig positivt ud fra flokken af folk der tilbyder sådanne services er der da nok en chance for at tjene nogle penge.

Men det er ganske givet et meget hårdt marked og der er rigtig mange om budet.

Bare se her på Amino hvor mange der kan lave alt muligt med lige netop deres CMS til cirka "ingen penge".

Ja ellers skulle han tilbyde kunderne en hurtig levering af en website? og en god billig pris? evt

Tilmeldt 23. Mar 10
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 21:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo tak. Jeg har lagt mærke til at der er RIGTIGE mange herinde som tilbyder lave hjemmesider til næsten ingen penge!

Fra Næstved
Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 1859
Skrevet kl. 21:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo tak. Jeg har lagt mærke til at der er RIGTIGE mange herinde som tilbyder lave hjemmesider til næsten ingen penge!

 

Derfor skal du tilbyde kunderne noget extra til samme beløb, kunne være du tilbyd dem 1 mdr gratis service på siden eller noget andet?

Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 21:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hjemmeside,

Jeg tror du har bedre muligheder som C#-udvikler end som hjemmeside-programmør.

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 21:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Du skal nok starte med at stille dig selv spørgsmålet: "hvad kan jeg tilbyde som de andre ikke kan tilbyde?"

Det kan fx være at du kan levere hurtigere end de andre, billigere eller at du kan levere noget helt unikt rent teknisk.

Hvis du ender med at finde ud af du virkeligheden kun kan levere de samme som alle de andre på markedet, så skal du til at se på hvordan markedet ser ud i forhold til udbud og efterspørgsel. P.t. er der et kæmpe udbud i hjemmesideudviklings-branchen, helt stikkert langt større end efterspørgsel er (derfor er der også mange der underbyder sig selv og hinanden på mindre hjemmeside-løsninger).

Hvis du ryger ind i et marked, hvor du kun kan levere præcis det samme som de eksisterende, og der er flere leverandører end der er kunder til, så kommer du til at kæmpe en lang og hård kamp for at tjene penge og leve af det. Men det kan selvfølgelig også være du bare gerne vil være selvstændig indenfor faget fordi du synes det er spændende, og ikke for at tjene gode penge.

De samme kriterier gælder iøvrigt uanset hvilket marked du vil søge ind i.

På hjemmeside-fronten er der ingen tvivl om at de små og simple hjemmesideløsninger er der kæmpe konkurrence imellem leverandørerne, så overvej om du evt. kan tilbyde dig ind i specialprogrammering eller evt. større løsninger som freelance i samspil med andre bureauer?

Fra Odense NV
Tilmeldt 30. Nov 09
Indlæg ialt: 101
Fra  Swift Media Skrevet kl. 21:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvordan skaffer i (hjemmeside firmaer) kunderne ?

Gennem online markedsføring. Har du dog ikke kapitalen eller lysten til at betale dig til annoncer m.v. så kan du også benytte dig af samlingssteder for iværksættere og erhvervsorienterede personer såsom Amino. Du får en række fordele ved at købe et Amino Plus medlemskab, men ellers kan du også sagtens finde potentielle kunder ved at svare på henvendelser her i debatten eller deltage i opgaver under freelancen-sektionen.

For at svare på dit indlæg og overskrift:
Nej, der er ikke ligefrem mangel på firmaer med henblik på webudvikling. Men hvis du brænder for at udvikle hjemmesider og har en fornuftig idé om hvordan du vil gribe det an, så er det bare om at klø på.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 28. Feb 10
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 21:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Som sagt kaster du dig ud i et marked med tæt konkurrence, og stillede du samtlige Aminoer med eget CMS - eller i hvert fald CMS-kompetencer - op ved siden af hinanden kunne de nok nå tværs over kongeriget.

Men dette kan du jo også vælge at se fra en positiv vinkel: hvis der er plads til så mange, så er det fordi markedet er enormt, og det er lige netop hvad det er. Der er masser af folk der driver en sund forretning i det ukendte, eller med et ukendt produkt, sådan i brede kredse, og kan du dit håndværk, leverer du varen og behandler du dine kunder godt, så er der også plads til dig.

Det vil nok tage dig noget tid at løbe din forretning igang, men jeg har endnu ikke set en iværksætter som kan sit kram og giver den en skalle gå på rumpen.

God vind og velkommen i de voksnes rækker ;)

Moski2.net - gratis betalingsgateway til alle CMS-kunder

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)