Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ændring af meta titel

Side 4 ud af 4 (33 indlæg)
Tilmeldt 10. Aug 08
Indlæg ialt: 979
Skrevet kl. 14:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Det må da næsten betragtes som en skærpende omstændighed at det ligefrem har været en del af leverandørens politik at lægge disse skjulte links, hvis det er i strid med Googles politik.

Jeg kender ikke baggrunden for hvorfor det skulle være sket af uvidenhed, - men som leverandør af en webshop for hvilke det er almen viden at en Googleplacering er et must,  er leverandøren som udgangspunkt forpligtiget til som minimum at levere en neutral løsning. Kunden har ihvertfald  ikke haft anledning til at tro at hun ville få mindre. 

Jeg ved naturligvis ikke hvilken form for kompensation leverandøren har tænkt sig, men ska vi ikke på Amino blive enige om at det må være definitivt slut med at løbe om hjørner med denne kunde. På Amino hjælper vi hinanden. Der er ingen grund til fordyrende mellemled i form af advokater, jeg fornemmer at leverandøren erkender forløbet.

At jeg læser det som om at leverandøren  foreslår at et par ugers placering på Google kunne danne grundlag for en forhandling om kompensation, - har jeg sikkert misforstået.

Selv ville jeg ikke nøjes med meget mindre end en adwordskonto på samme beløb som jeg har indbetalt til leverandøren, og argumentet for det er at jeg hellere vil have et boost fremad, og komme videre med hvad jeg holder mest af og tjene penge, end at skulle sidde og beregne et tab og få negativ energi af det.

Som leverandør med en fast politik om at indlægge disse link ville jeg være glad ved ikke at skulle have et søgsmål. Det er jo lidt pest og kolera, hvis mit forsvar skulle være at jeg ikke anede hvad jeg gjorde, når jeg nu har en forretning der tager penge for at lave webløsninger. Jeg ville derfor strække mig lidt længere end jeg oprindeligt havde tænkt mig, og derved også undgå at skulle blande Google ind i sagen, hvilket kunne skade det arbejde jeg har gjort med min egen forretning, nu jeg ved hvordan Google fungerer og selv forsøger at ranke højt i søgningerne.

Sådan er der så mange overvejelser man kan gøre sig, og det var hvad jeg ville finde rimeligt ud fra hvad jeg synes som hundelufter - der jo får masser af frisk luft der ganske vist klarer hjernen, men dog ikke nok til at estimere et egentligt tab. Men det er vel også mere et spørgsmål om moral,og stå ved at man har lavet en fejl når man laver forlig.  

Michael 

Tilmeldt 6. Jun 09
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 18:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er på ingen måde blevet spurgt om tilladelse om dette, og at det skulle være en del af pakken, er vist en røver. Jeg var, da jeg fik siden sat op for ca 21/2 år siden total uviden om stort set alt inden for SEO og hvordan en sådan side er bygget op. Det kostede ikke alverden at få siden op at køre, og jeg lærte mig at administrere den via en adm. side. Men man kan sige, at hvis det har kostet på omsætningen, og kommer til at gøre det i fremtiden,  - ja så kan det være meget dyrt.

Sidste år kastede jeg rigtig mange penge efter adwords, men uden resultater og stoppede det så brat. Jeg har efterfølgende haft det samme antal besøgende på siden, hvilket jeg ikke rigtig har kunne forstå.

Og hvordan kan jeg så finde ud af om det reelt har kostet mig? Er det kun tiden der kan vise det eller?

Og hvor anmoder man om "request for reconsideration" ?

Jeg har intet på min side, jeg mener af papir, som dokumenter at den er min, - er det noget man får normalt, når man indgår en aftale om oprettelse af shop? Har selvfølgelig faktura, men er det nok?

Er skrup forvirret hvad stiller jeg op med situationen?

Tak for alle indput.

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 19:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rosita

Du er ikke "Banned" af Google og da fejlen nu er rettet vil du med stor sansynlighed heller ikke blive det.

Hvis du har kæmpet med at få AdWords til at virke før er der en oplagt chance for dig at prøve igen, da du ikke mere har det "åg" på skuldrene over for Google.

Du skal dog ikke forvente at det bliver nemt under alle omstændigheder, da du er i et konkurrencefyldt marked.

Venlig hilsen,

Christian

Side 4 ud af 4 (33 indlæg)