Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ændring af meta titel

Side 2 ud af 4 (33 indlæg)
Fra Holte
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 22:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rosita,

Jeg har fjernet samtlige links fra bunden af siden. De blevet bygget i forbindelse med etableringen af siden, men hører naturligvis ikke hjemmme i det omfang som gjorde sig gældende.

Jeg beklager de gener de måtte have medført.

Der ligger en mail i din indbakke snarest vedr. ændring af sidetitel.

Med venlig hilsen,
David Ramskov
Situs Internet

Fra Næstved
Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 1859
Skrevet kl. 22:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Skal metatitlen og keywords indholde det samme?

Tilmeldt 6. Jun 09
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 22:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej David,

ja, det er jo ikke særligt fedt, var jeg ikke blevet gjort opmærksom på det ,var det bare kørt videre. Hvilke konsekvenser det har haft, det er jo ikke til at vide, kan det ha´påvirket min omsætning?

 

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 22:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Rosita:

Hej David,

ja, det er jo ikke særligt fedt, var jeg ikke blevet gjort opmærksom på det ,var det bare kørt videre. Hvilke konsekvenser det har haft, det er jo ikke til at vide, kan det ha´påvirket min omsætning?

 

Hej Rosita

Jeg syntes i skal tage resten over mail eller PM :)

bare et forslag.

/allan

 

Fra Holte
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 22:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rosita,

Jeg sender dig en mail, med svar på dit spørgsmål.

Den er på vej.

Dbh,
David

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 23:35
Hvor mange stjerner giver du? :

David Ramskov:
De blevet bygget i forbindelse med etableringen af siden, men hører naturligvis ikke hjemmme i det omfang som gjorde sig gældende.

"Ikke hjemme i det omfang ..."? Mener du virkelig, at det er OK, at smide sådanne reklamer på folks website uden en aftale - overhovedet? Har I hacket alle jeres kunders website på samme måde? Jeg er sgu i sandhed chokeret!

> kan det ha´påvirket min omsætning?

Ja, det kan det godt - og de omkostninger der efterfølgende kan være på at rette op på det kan være høje. Jeg mener helt klart at dem der har gjort det skylder dig en betragtelig erstatning.

Tilmeldt 6. Jun 09
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 23:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad stiler jeg op, de er fjernet nu, men det er ikke nok?

 

Fra Odense NV
Tilmeldt 30. Nov 09
Indlæg ialt: 101
Fra  Swift Media Skrevet kl. 23:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Smile

Mikkel deMib Svendsen:

"Ikke hjemme i det omfang ..."? Mener du virkelig, at det er OK, at smide sådanne reklamer på folks website uden en aftale - overhovedet? Har I hacket alle jeres kunders website på samme måde? Jeg er sgu i sandhed chokeret!

Hej Mikkel,

Nu har du brugt ordet "hack" to gange i denne sammenhæng, så skal vi nu ikke lige slå fast, at der ikke er tale om hackning af en hjemmeside/webshop, såfremt vedkommende allerede har fået godkendt adgang til eller har råderet over den? Der er tale om brud på den pågældende aftale, hvilket jo i sig selv er slemt nok.Smile

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 00:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo, der i sandhed tale om hacking, når man uden aftale bryder ind på andres website og placerer sine skjulte reklamer på siden. Om kunden har adgang til websitet eller ej er da helt uvedkommende for om det er hacking. Alle de folk jeg kender vis websites gennem tiden er blevet hacket har da alle haft adgang til websitet.

Mener du så heller ikke at der er tale om indbrud i dit hus, hvis du selv har nøgler til det? Det kunne være du skulle ringe til forsikringsselskaberne og oplyse dem om dette - det kunne de spare mange penge på :)

Fra Odense NV
Tilmeldt 30. Nov 09
Indlæg ialt: 101
Fra  Swift Media Skrevet kl. 00:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel deMib Svendsen:

Jo, der i sandhed tale om hacking, når man uden aftale bryder ind på andres website og placerer sine skjulte reklamer på siden. Om kunden har adgang til websitet eller ej er da helt uvedkommende for om det er hacking. Alle de folk jeg kender vis websites gennem tiden er blevet hacket har da alle haft adgang til websitet.

Mener du så heller ikke at der er tale om indbrud i dit hus, hvis du selv har nøgler til det? Det kunne være du skulle ringe til forsikringsselskaberne og oplyse dem om dette - det kunne de spare mange penge på :)

Hvis du slår ordet "hacker" eller "hacking" bliver det (ved brugen i denne sammenhæng) direkte oversat til: uautoriseret adgang til en server/ydelse/m.v.

Jeg kan derfor ikke helt følge din sammenligning. Tyveri er at fratage et andet menneske en ejendel. Hacking er at tilstræbe sig adgang til en uautoriseret server/ydelse/m.v. Man kan derfor sagtens begå tyveri, selvom man har nøgler og tilladelsen til at betræde ejendommen. Man kan dog ikke "hacke" sig adgang til en bestemt server/ydelse/m.v. hvis man allerede har adgang til den.

Men det er heller ikke fordi vi skal rode rundt i det. Det er bare, så trådstarter ikke går hen og anklager sin leverandør for hacking, da det i sig selv kan være en strafbar lovovertrædelse.

Side 2 ud af 4 (33 indlæg)