Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Findes der abonnementssoftware?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Sep 07
Indlæg ialt: 445
Fra  LOEVGAARD ApS Skrevet kl. 14:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg mangler et stykke software (helst online), som kan varetage abonnementer af forskellig slags.

Altså f.eks. skal jeg kunne oprette en kunde og en vare, og angive hvor tit kunden skal betale for denne ydelse, hvad enten det er på månedsbasis eller årsbasis. Det ville være smart, hvis systemet kunne sende mig en mail, når denne dag oprandt, men det er ikke nødvendigt.

Håber I forstår, hvad det er jeg søger.

Ha' en rigtig god dag.

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Sep 07
Indlæg ialt: 445
Fra  LOEVGAARD ApS Skrevet kl. 21:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København NV
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 211
Skrevet kl. 23:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Hej Joachim!

Jeg arbejder i øjeblikket på at lave netop den shopløsning, som du gerne vil have. Den måde, hvorpå kunder i først gang køber produkter/services i den nye webshop er det samme som i en almindelig webshop. Det forskellige er, at systemet foruden en ordre genererer også et abonnement, vha. hvilket du som butiksejer selv kan generere følgende ordrer/betalinger for dine kunder. Systemet kan håndtere forskellige abonnement-typer/perioder i en ordre (1 dag, 3 dage, en uge, 1 måned, 3 måneder, 6 måneder og et år). Ordrer/betalinger kan genereres enten automatisk eller manuelt (både produktantal (kan være minus), abonnement-perioden og pruduktpriser kan blive ændret ved manuel generering af ordrer/betalinger)

Den nye shopløsning vil også henvende sig til de små udlejningsbutikker og de firmaer, som tilbyder de arbejder/serviceydelser, som skal bestilles, inden firmaerne kan komme igang. Når et arbejde/en serviceydelse bliver færdigudført kan butikken lave en anden, sluttelig ordre/betaling og derefter annullere abonnementet.

Du kan i den nye webshopløsning håndtere ordrer/betalinger ligesom i min nuværende shopløsning Storehotel. Du kan evt. kigge lidt på Butiksmanager/Butik af min demoshop.

Jeg vil kun tilbyde den nye shopløsning, hvis PBS vil give mit firma tilladelse til at tilbyde den fælles betaling, som beskrives på min hjemmeside. PBS vurderer i øjeblikket igen, om de vil give mit firma tilladelse til at tilbyde den fælles betaling.

Jeg vil give dig en besked, når det hele bliver på plads.

Chuuuuu

Fra Denmark
Tilmeldt 27. Jun 05
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 00:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor gå i andres fodspor når man kan gå foran.

Fra Helsingør
Tilmeldt 19. Sep 08
Indlæg ialt: 170
Skrevet kl. 01:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Alt efter hvor avanceret det skal være så fandt jeg for nogen tid siden et plugin til wordpress, der nemt og billigt kan bruges som du beskriver.

Det har integration til paypal og er forholdsvis nemt at sætte op.
Men det er absolut i den enkle ikke-sofistikerede ende af løsninger - til gengæld ligger prisen så også kun omkring de 97$ for en enkelt licens (onetime) 

Whishlistmember fra wishlistproducts

kh.
Sophie 

MAGMENTOR.COM - Udgiv dit Online Magasin på AppStore

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Sep 07
Indlæg ialt: 445
Fra  LOEVGAARD ApS Skrevet kl. 09:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det havde nok været smart at skrive, at det ville være en overdrevet luksus, hvis det integrerede med e-conomic. At jeg så ikke selv havde tjekket e-conomics muligheder, det kan man kun gisne om, men tusind tak for svarene!

Fra Albertslund
Tilmeldt 17. Jan 06
Indlæg ialt: 633
Fra  AgerCon Skrevet kl. 11:23
Hvor mange stjerner giver du? :

SALDI kan også håndtere abonnementer.

Der sker ved angivelse af en genfaktureringsdato og i varelinjen kan man angive teksten:

12 mdr. abonnement: 01.$maaned.$aar - $ultimo.$maaned+11.$aar

Giver linjen

12 mdr. abonnement: 01.03.2010 - 28.02.2011

Og ved genfakturering den 1. marts 2011 fås linjen:

12 mdr. abonnement: 01.03.2011 - 28.02.2012

Det er med i alle udgaver af SALDI.

Med venlig hilsen
Claus Agerskov

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)