Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

God advokat el. lign. med erfaring inden for etablering af virksomhed og IT ret?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 13. Dec 07
Indlæg ialt: 185
Fra  Filecamp.com Skrevet kl. 10:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg er ide mand til en online løsning hvor, primært grafiske, virksomheder kan udveksle filer og korrekturer på en smartere måde end de gør i dag.

Jeg har lavet et, indtil nu, uformelt samarbejde med en programmør og han er ved at have programmeret løsningen færdig. Det er meningen at vi vil dele firmaet 50/50. Nu skal vi have styr på samarbejdsaftaler, selskabsform, rettigheder ved evt. opsplitning mm.

Vi er selv begyndt at skrive på dokumenterne og er enige om hovedpunkterne. Men vi er på udkig efter en advokat eller lignende med erfaring inden for ovenstående områder, men som også har erfaring inden IT/online verdenen, der kan stille os de spørgsmål vi ikke selv har tænkt over.

Her i vores opstartsfase er pengene lidt små (har man lige hørt den før) ... derfor vil jeg gerne høre om der er nogle af jer dygtige Amino mennesker der har et godt råd til hvem der kan hjælpe os videre?

:-)

På forhånd mange tak

Jesper

Filecamp er professionel Fildeling, Billedbank, Digital Asset Management og Online Korrektur. Kunder i +30 lande. Start GRATIS DEMO på: filecamp.com

Fra København
Tilmeldt 13. Dec 07
Indlæg ialt: 185
Fra  Filecamp.com Skrevet kl. 18:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen

Måske jeg fik formuleret mig lidt klodset...

Vi vil naturligvis gerne betale Advokaten ... har bare brug for en henvisning til én der ikke er alt for dyr... og som samtidig har erfaring indenfor vores forretningsområde.

:-)

Jesper

Filecamp er professionel Fildeling, Billedbank, Digital Asset Management og Online Korrektur. Kunder i +30 lande. Start GRATIS DEMO på: filecamp.com

Tilmeldt 5. Dec 07
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 13:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)