Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er du venner med HA

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra 9830 Tårs
Tilmeldt 6. Feb 08
Indlæg ialt: 197
Skrevet kl. 21:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Det er der åbenbart mange der gerne vil være. HA's ungdomsstøttegruppe, VIKING DEFENCE LEAGUE DENMARK på Facebook har på få dage fået over 2100 fans. Brian Sandberg, kendt HA overhøvding, har over 3700 venner, heriblandt mange kendte, F.eks Casper Christensen, Remee S. Jackman, Robert Hansen, Caroline Wozniacki.
Det undre mig meget at man vil have den slags dybt kriminelle venner, selvom det bare er på Facebook. Det er for mig en total mangel på holdninger og moral. Sørg for at fortælle jeres børn og unge hvad de står for af vold, narkokriminalitet, kvindehandel m.m.


Skrold antikvariat Antikvariske & brugte bøger, Militær- og krigshistorie samt historie generelt.

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2186
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 21:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Jeg fandt først ud af hvem ham sandberg var i dag, Jeg kan ikke sige andet end jeg ikke blander mig i andres ting. Måske Casper og ham har gået til spejder sammen med bål og det hele. Nu er det ene gået på tv og den anden har købt en motorcykel. Og hva så hvis de stadig snakker sammen. Kunne jo være det var de gode gamle dage omkring bålet de snakker om ik. Husk som Simon Spies sagde en hver omtale er reklame god som dårlig. 

Dvs. Du har lige lavet reklame for Casper, Remee, Robert, Caroline og sidst men ikke mindst HA. 

Mine hjemmesider: Tryk på tøj -  Tryk på t-shirts

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3337
Skrevet kl. 21:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvadenten du vil det eller ej er vold, narkokriminalitet, kvindehandel m.m. kult ! Det er noget der høster stor anerkendelse blandt de unge - også dem der aldrig selv kunne drømme om at praktisere det.

Men hvad har det med HA at gøre - er det ikke en legitim motorcykelklub?

Og så var der vidst noget om at Jønke blev uskyldigt dømt selvom det var selvforsvar - det lyder da umiddelbart som en sag der er værd at støtte op om !

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Nu er det at være venner på Facebook og lignende, absolut ikke det samme som, at man accepterer alt hvad der foregår omkring denne person, men ligeså meget for at følge med i, hvad der foregår.

Nu har pressen jo ikke eneret på at bringe nyheder mere, og tak for det.

Det er jo langs hen ad vejen netop pressen, som har sammenkædet eks. HA med alverdens kriminalitet, og måske med rette, men derfra og til at kæde det sammen med "venskab" på facebook, det kan i hvert fald ikke bringe mit p.. i kog.

Jeg vil dog ikke sige, at jeg selv kunne finde på at blive venner med de mest fremtrædende HA'er, men det er dog et frit valg, som jeg ikke vil stille mig til dommer over.

M.h.t. Jønke så er der snart skrevet så meget om hans person, så det er svært at finde ud af, hvad der er hvad. Et er dog sikkert, og det har han afsonet.

Hilsen

Tonny

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12287
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 22:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim F. Rasmussen:
Det er der åbenbart mange der gerne vil være. HA's ungdomsstøttegruppe, VIKING DEFENCE LEAGUE DENMARK på Facebook har på få dage fået over 2100 fans. Brian Sandberg, kendt HA overhøvding, har over 3700 venner, heriblandt mange kendte, F.eks Casper Christensen, Remee S. Jackman, Robert Hansen, Caroline Wozniacki.
Det undre mig meget at man vil have den slags dybt kriminelle venner, selvom det bare er på Facebook. Det er for mig en total mangel på holdninger og moral. Sørg for at fortælle jeres børn og unge hvad de står for af vold, narkokriminalitet, kvindehandel m.m.


Jeg er helt enig, det er forkasteligt på nogen som helst måde at bakke op om den røverrede.
Om jeg fatter at de vil lægge navn til det...

Dbh Martin

Fra 9830 Tårs
Tilmeldt 6. Feb 08
Indlæg ialt: 197
Skrevet kl. 22:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Tonny Skov Pedersen:

Hej

Nu er det at være venner på Facebook og lignende, absolut ikke det samme som, at man accepterer alt hvad der foregår omkring denne person, men ligeså meget for at følge med i, hvad der foregår.

Nu har pressen jo ikke eneret på at bringe nyheder mere, og tak for det.

Det er jo langs hen ad vejen netop pressen, som har sammenkædet eks. HA med alverdens kriminalitet, og måske med rette, men derfra og til at kæde det sammen med "venskab" på facebook, det kan i hvert fald ikke bringe mit p.. i kog.

Jeg vil dog ikke sige, at jeg selv kunne finde på at blive venner med de mest fremtrædende HA'er, men det er dog et frit valg, som jeg ikke vil stille mig til dommer over.

M.h.t. Jønke så er der snart skrevet så meget om hans person, så det er svært at finde ud af, hvad der er hvad. Et er dog sikkert, og det har han afsonet.

Hilsen

Tonny

 

Det ser da ud til at HA's pressetjeneste har gjort et godt stykke arbejde, siden så mange tvivler på at HA styrer de kriminelle aktiviteter her i landet (Godt nok presset af indvandrebanderne)

Skrold antikvariat Antikvariske & brugte bøger, Militær- og krigshistorie samt historie generelt.

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 23:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja.

Tilføj mig på Twitter

Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 01:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim,

Lad os nu lige se hvordan de klarer sig i Pias-undersøgelser først :-)

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)