Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Problem med link på visible.dk

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 31. Mar 09
Indlæg ialt: 480
Fra  Onlinetryksager Skrevet kl. 15:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej vil høer om nogen har noget interesant at sige

For ca. et år siden meldte jeg mig til visible.dk da jeg sad og added min hjemme på link sider.
Jeg bemærkede overhovedet ikke at det var noget jeg skulle betale for? det var bare 1 2 3 også videre
men et par dage efter dumpede der en regning ind a døren på ca. 1750 kr. Prøvede ihærdigt at kontakte dem først igennem hjemmeside fomular derefter på et tlf nummer der var på regning. nummeret bliv aldrig taget og gik til engelsk tlf svare ? begyndte at tænke det kunne være fusk så lod det ligge ringede engang imellem men ingen svar.

Så forleden er der pludslig mail fra en med tlf der fungere som gerne vil have ca. som inkl. de rykkere der sat på løbende. ringer og fortæller om problemet som han forklare ved at det er et skype nummer og siger jeg kan slippe for halvdelen af regning. Jeg føler endlig kun at jeg skal betale for den tid frem til jeg prøvede at kontakte dem dvs. et par dage. han henviser til betingelse

Prisen for et års abonnement er Kr. 1795,-
Prisen er ekskl. moms, og er gældende 12 måneder fra aktiveringsdato.
Abbonnementet er et løbende abbonement. Abbonnementet kan opsiges i hele perioden hvis gentegning ikke ønskes, dog senest en uge før den igangværende abbonementsperiode udløber.

er der ikke noget der hedder fortrydelses ret ?

Thomas Ø Nielsen

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 16:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Altså jeg syntes det er en dårlig måde at køre det på.. da jeg ikke syntes at prisen står med stort.. men det står der inden du tilmelder dig, og som noget af det første under "betingelser"

Efter min mening er det dyre lære penge.. Jeg vil tro de har ret til at sende dig den regning da det står på siden du tilmelder dig, samt betingelser.. de lægger ikke decideret skjul på det koster, selvom jeg syntes det har gjort deres for ikke at gøre folk yderligere opmærksom på omkostningen...

 

Beklager.. tror det er ærgeligt mistet penge:S

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)