Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

kabital

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 02:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er kun en kombination af de 3 ting der virker. Det hjælper ikke at tage overarbejde, hvis man bare øger sit forbrug. Tålmodighed alene kommer man heller ikke langt med Smile

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 22. Jul 08
Indlæg ialt: 241
Skrevet kl. 10:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Det med at beskrive den nemmeste vej til kapital, er nok desværre utopi.

Uanset hvilken professionel/institutionel/offentlig investor man præsenterer sit projekter overfor, vil de alle kikke på en række punkter som indgår i deres samlede vurdering af risiko og positentiale ved projektet.

Dette vil bl.a. være; projektet i sig selv, markedet, kunderne, leverandørerne, konkurrenter, risiko ved forretningsmodel, kapitalbehov, budgetter, indtjeningsmuligheder, muligheder for exit, personerne bag, hvor mange penge man selv skyder i projektet, osv. osv. Og ikke mindst hvad skal kapitalen/pengene bruges til. Det er min erfaring, at det er afgørende af investorerne kan se at kapitalen går til vækstfremmende formål.

Jeg har endnu iikke oplevet nogle investorer, der blot udskriver en check på det ønskede beløb...

Men der er dog steder, hvor man kan få list starthjælp; Hos VækstHusene kan man f.eks. ansøge om økonomisk bistand til rådgivere, og disse penge kan f.eks. bruges til at få en konsulent med speciale i kapitalfremskaffelse (som mig selv) til at søge udføre en struktureret proces for kapitalsøgning.

Mvh Thor

 

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)