Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Trådløs oplader til bærbar ??

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:22
Hvor mange stjerner giver du? :

hej aminoer

Nu falder min kæreste næsten dagligt over ledningen til min bærbar.

 

Findes der rent faktisk en trådløs oplader eler har vi en ny ide her ?

Tænker en lille boks der sidder i stikkontakten og sender nogen stråler af en art der kan oplade batteriet i bærbaren..

 

Er jeg helt syg eller ?

 

Mikkel

Fra Kalundborg
Tilmeldt 13. May 08
Indlæg ialt: 908
Skrevet kl. 16:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Reklameshoppen.dk nu med et super tilbud på Flyers til nystartede

Tilmeldt 11. Nov 06
Indlæg ialt: 375
Skrevet kl. 16:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Ideen er ikke ny (Tesler arbejdede paa det i starten af dette aarhundrede) men der er desvaere fysiske grunde til at det ikke kan lade sig goere i praksis at bygge det med en raekkevidde udover nogle faa cm.

 

Qr-marketing med mobil optimerede hjemmesider.

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 16:45
Hvor mange stjerner giver du? :

der har været grobund for trådløs strøm i over 100 år, og det er såvidt jeg husker også over 100 år siden man fik lavet de første forsøg med strømkørende enheder drevet af en strømkilde som sendte strømmen via luften.

Tesla var fx en af dem der arbejdede meget med dette: http://en.wikipedia.org/wiki/Nikola_Tesla

Men vi er sgu bare stadig ikke kommet videre, problemet er at få det til at virke til almindelig "consumer" behov, uden de mange problemer der kan være. Men det er ved så småt at vinde indpas på det almindelig forbrugermarked, dog med begrænset muligheder og begrænset rækkevidder. Der går nok noget tid endnu førend det er rigtig brugbart, men vi drømmer vel alle om det ledningsfri hjem :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)