Jeg har det helt på samme måde, tager så godt som aldrig telefonen mens jeg laver noget hvis det er hemmeligt nummer, og ligger vedkommende på ikke en besked på svareren, så er det altså deres problem. |
Tonny Skov Pedersen:Niklas:Vi tager ALTID telefonen når folk ringer, simpelthen for ikke at midste kunder. Vi kan se at vi konvertere rigtig mange der ringer ind med spørgsmål til gode faste og betalende kunder.
Generelt går vi ind for god kundeservice, skriver lidt om det på vores blog: http://www.firmafon.dk/smalltalk/post/11/5-råd-til-god-kundeservice.
Vi har rigtig mange kunder som er glade for vores system, via Firmafon kan man være til stede for ens kunder ligegyldigt hvor man er :)
Hvis du har gode erfaringer med god kundeservice vil jeg rigtig gerne høre fra dig da vi er igang med at lave en række videopodcast om emnet, fang mig på 77344540
Arhhhhg, ved du nu hvad, hvis du som omstillingsservice ikke tager telefonen, så tror jeg du må lukke hurtigt.
Hilsen
Hej Tonny
Jeg tror du har misforstået mit indlæg, jeg skriver at vi ALTID tager telefonen når vores kunder ringer ind til os. Derudover er vi IKKE en omstillingsservice, vi har et omstillingsbord som vores kunder selv benytter.