Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har krisen ændret dine kunders moral?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 22:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu har jeg indenfor de sidste 4 måneders tid haft to dårlige oplevelser med kunder, der pludselig viser deres "grimme side" efter, at jeg har leveret det ønskede produkt, og de har udtrykt stor tilfredshed med det endelige resultat. Pludselig forsøger de at sno sig uden om den aftalte pris, som om krisen gør dem desperate. Og dét har jeg altså ikke prøvet så meget som én eneste gang i de 2 foregående år som selvstændig. Hvad sker der? Har I oplevet en ændring i folks moral?

Jeg har netop haft en kunde, som efter at have modtaget sin faktura skriver, at han ville have det uden regning, hvad jeg altid uden undtagelse har sagt nej til. Og nu er han pisse sur og giver udtryk for, at han ikke vil betale det fakturerede beløb på 3.750 kr.! Han vil have det sort til 2.400 kr. Hvad gør jeg? Skal jeg virkelig give mig bare for at få mine penge? Hvis jeg sender beløbet til inkasso, vil det jo i sidste ende koste mig, såfremt han stadig ikke betaler?

Jeg har ovenikøbet gjort ham opmærksom på lovgivningen - at han er forpligtet til at betale. Jeg har det på mail og alligevel truer han mig med, at "nu må han så se, hvad jeg gør ved dét!" Det er jo nærmest psykopatisk!

Hvor fanden er mine rettigheder?

Thomas  www.tt-tekstforfatter.dk

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)