Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Så er det game over for Riskær igen...

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 18:41
Hvor mange stjerner giver du? :

På baggrund af pressens dækning af Riskjærs aktiviteter og udtalelser gennem tiden virker det meget somom han har lidt svært ved at kende forskel på hvad der er hans, hvad der er andres og nu også hvilket ansvar man har for de forpligtelser man indgår i (som f.eks. en kauktion).

Jeg synes i hvert fald det har været påfaldende, at han på den ene side har muret penge inde i fonde, som han så med rette kan sige ikke er "hans" penge - og så i andre sammenhænge omtaler disse værdier, som "hans" penge.

Nå, men der er vel også en eller anden grund til at manden sidder i spjældet. Måske har han bare ikke helt forstået - eller accepteret, at loven gælder for alle ...

Jeg kan ikke rigtig have respekt for ham som iværksætter - på samme måde som jeg har svært ved det med en mand som Jønke. Det er bare ikke den slags forbilleder jeg synes man bør dyrke ...

Tilmeldt 11. Jan 10
Indlæg ialt: 213
Skrevet kl. 19:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Kunne ikke have sagt det bedre selv!

 

Ja på nogen punkter er han sikkert klog nok - bla bla bla , men han er resultatet af grådighed, og bør derfor kun studeres for at lære af hans fejl.

 

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)