Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

vil du møde sir richard brandson og donald trump ?

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 28. Mar 09
Indlæg ialt: 88
Fra  POPUP-SHOP.DK Skrevet kl. 19:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Tror alle er interesseret i at høre dem tale, men før du kan få et seriøst svar kræver det sgu også at din fremlæggelse af idéen er seriøs.

Evt få strikket en plan sammen du kan maile til muligt interesserede? Som et pristilbud.

Men fair - Hvis du udelukkende bare ville høre om der var interesse er det vel fint nok, men ser jeg bare ikke den store fidus i ;)


Hey du .

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon :

Men fair - Hvis du udelukkende bare ville høre om der var interesse er det vel fint nok, men ser jeg bare ikke den store fidus i ;)


Hey du .

 

Det er et ret stort projekt, og et ret seriøst et. At begynde på matrialle mm er i sig selv en større opgave. Da jeg ikke gør dette for penge, men blot fordi jeg gerne selv vil høre dem tale så ville jeg bare være sikker på at jeg ikke var den eneste der kunne finde på at købe en billet.

Men jeg vil mærke et par andre steder om vandet er koldt eller varmt, og melde tilbage med matrialle hvis det udvikler sig.

Hvis nogen har ideer til andre grupper eller foreninger der kunne have interresse så lad mig endelig høre.

Jeg tænker selvfølgelig frimure, round table og lign.

Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1752
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 19:45
Hvor mange stjerner giver du? :

 Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 20:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej f4i

Jeg synes det er en rigtigt fedt initiativ du har taget, jeg håber virkeligt det lykkedes for dig, at få stablet et eller flere arrangementer på benene med de herrer.

Den skepsis du møder her på forummet, er jeg bange for du også vil møde udenfor. Hvem husker hvordan en masse mennesker, tabte en god sjat penge da Bill Clinton alligevel ikke kiggede forbi.

For at imødekomme vil det være smart, at lade billet indbetalinger forgå til en troværdig tredjepart, der tilbage betaler hvis ikke arrangementet bliver til noget.

Blandt dem der vist tabte en del på Clinton showet, var medlemmerne fra Børsen Executive Club. Så mon ikke de også er friske på at møde Trump og Branson, hvis de altså er sikre på ikke at kaste penge ud på ingenting.

Angående prissætning, så tror jeg sagtens du kan sætte den rimeligt højt et sted imellem 5000-10.000 kr. Det er måske svært at få mange nystartede iværksættere til at betale. Tilgengæld skal der nok være en god sjat, direktører der bidder på.

Fra Kastrup
Tilmeldt 29. Oct 08
Indlæg ialt: 506
Skrevet kl. 20:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Først lige til BZR spidsen af en jetjager koster "kun" 60000kr. og det får man ham ikke for Big Smile

 

Udover det nu laver jeg et lille regne stykke lad os nu sige at du finder en lille sal hvor der kan sidde 500 mennesker der hver betaler 5000kr. giver det en pris på 2500000 lad os så sige det koster dig MEGET højt sat 500000 kr så skal ha havde 2 mill for at komme og og holde et fordrag ?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej lundsby

Tak for rigtig god input. Det er klart billetsalg evt ville være gennem troværdig tredjepart, og at en eller anden form for garanti er nødvendig.

børsens executive club er et rigtig godt bud, og jeg vil tage kontakt til dem. Jeg havde selv vurderet prisen til at være mellem 5000-8000,- så der er vi enige. Men det kommer igen an på hvor mange salg man vurdere der kan laves, da specielt sir richard brandson er en seriøst dyr herre at booke. Som tidligere nævnt skal jeg blandt andet betale for benzinen til hans private jet.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin :

Først lige til BZR spidsen af en jetjager koster "kun" 60000kr. og det får man ham ikke for Big Smile

 

Udover det nu laver jeg et lille regne stykke lad os nu sige at du finder en lille sal hvor der kan sidde 500 mennesker der hver betaler 5000kr. giver det en pris på 2500000 lad os så sige det koster dig MEGET højt sat 500000 kr så skal ha havde 2 mill for at komme og og holde et fordrag ?

Jeg vil ikke komme ind på priser, men det er i den prisklasse vi snakker.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 20:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Fai

Fedt at du tænker stort, og ja det er der nogen der ikke kan forstå. Jeg ville nu hellere til foredrag med Tony Robbins :-). Men kunne da klart godt tænke mig at komme til foredrag med de 2 herrer også.

Hvis i synes det lyder som dyre priser, kan jeg sige at Tony Robbins fyldte Forum til en pris af ca 3000,- kr per billet. Du kan også tage et 3 dages seminar med ham , priserne svinger fra 9 til 20.000 kr.

http://www.tonyrobbinslive.dk/

Vil du have Tony som din helt private coach, kan du få 20 enetimer for en million dollars. Og folk står i kø. Og meget få har brokket sig over at det ikke kunne svare sig. Men ja det er også for highrollers

God fornøjelse Fai :-)

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jimmy

tony robbins er også et rigtig godt bud på en taler. Jeg ved han har været personlig rådgiver for flere af de amerikanske præsidenter, så han må kunne noget.

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)