Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Utrolig oplevelse i Tele-Butik, Gode mennesker findes stadig!

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Slagelse
Tilmeldt 15. Mar 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 16:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle Aminoer.

Jeg ville egentlig bare lige fortælle jer alle om en "A-ha" oplevelse jeg for nogen måneder siden, som faktisk forandrede min tilværelse og min families... Og beviste for mig at ikke alle mennesker er ligeglade.

Havde været i Jylland hele dagen til noget konference, og skulle tilbage igen, på vejen hjem, går min biloplader til min telefon i stykker... Jeg bruger min telefon meget så jeg beslutter og stoppe ved et indkøbscenter på vejen hjem.

Jeg kommer ind i en teleforretning (Telenor) og der er heldigvis ikke så mange mennesker, jeg spørger sælgeren omhan har en oplader til bilen (det skal siges jeg normalt holder mig lang væk fra sælger etc). Det har han.. Jeg er klar til at sige nej hvis nu han skulle spørge om jeg skulle have en ny mobil til 1kr(?). Men det gør han ikke istedet siger han "lidt" frækt men friskt at hvis nu jeg var kunde hos ham, havde jeg fået 1 ekstra med for ingenting...

Jeg siger til ham at jeg alligevel ikke kan bruge 2 på en gang... Hvorpå han prompte svarer Det var nu mere til din kone derhjemme, når hun er ude og køre i den nye bil du kunne købe til hende for de penge du "muligvis" kunne spare ved at omlægge hele din teleudbyder situation.

Første tanke er... Hvad fanden bilder han sig ind, men derefter bliver jeg sku lidt nysgerrig, han smiler til mig og siger "ej nu skal jeg nok lade vær, kan se din dag har været lige så lang som min, men seriøst hvis du vil have mig til at tjekke det igennem for dig så smid mig en mail, det er jo fint at have overblik over tingene" .

Jeg bliver faktisk lidt fascineret af denne unge mand, han er vel 24år, utrolig selvsikker og så er der noget meget roligt i hans blik (han var jyde men arbejdede på sjælland). Jeg får hans kort og begiver mig derpå afsted igen.

Jeg kommer hjem om aftenen og fandeme(ikke bande) så om konen ikke ævler om ny bil... Jeg fortæller hende om sælgeren som mente jeg kunne købe en til hende hvis jeg skiftede selskab, vi snakker lidt og det ender med jeg sender ham en mail.. med hvordan vores forbrug så ud både privat og erhvervsmæssigt (selvstændig virksomhed med 3 ansatte).

12 timer senere (næste morgen) ligger der en ulæst mail jeg åbner den og i den ligger svaret fra Sælger, det er præist og meget let at læse, han forklarer, koldt og kynisk hvor jeg kan spare penge, hvad han ville gøre, hvordan overførsel af nummer/internet/fastnet etc foregået og hvad jeg skal huske på (opkaldsafgifter/oprettelse)

For at gøre det kort... Jamen jeg flyttede familiens mobiltelefoner (4 styk) og firmaets (3 styk), havde i forvejen i Telia, Tdc og Telmore, mens den mindste havde taletid.

Ikke noget med nogen 1kr telefoner, bare besparelser, selvom der sagtens kunen have været billige telefoner til, hvilket han også forklarede, og faktisk en god rabat fordi jeg flyttede så meget!

Opsummering: Jeg sparede 1200 om månenden, (500 privat, 700 erhvervs) bare privat er det en besparelse på 6000,- om året

Sælger stod for alt det praktiske, virkelig alt.. undtagen opsætning af internet i stuen (man er vel handyman) Og de få ting der kom op tog han i opløbet, jeg smed bare en mail når der var noget og vupti så var det løst (Ingen k-service, personlig afhælpning i højeste klasse) Hold kæft hvor er det bare stærkt! Og jeg kan selv styre regninger, loft etc på hjemmesiden. (KLASSE)

Kom forbi byen for lidt tid siden og skulle lige sige hej igen, og tak, han stod derinde stadig med hans utrolige karisma og rolige blik.. Jeg gav ham hånden og en stor kage og sagde tak til ham, og fandeme så om manden ikke henter en billader og giver mig den og siger "Til den nye bil" smiler skævt og går ud bagved... Kan ikke andet smile når jeg tænker på det

Hvis der er nogen af jer derude som kunne tænke sig at "måske" spare nogen penge, så syntes jeg i sku smide en mail på kkl@telenor.dk han sagde til mig at hvis jeg havde nogen kolleger/venner der manglede et godt tilbud ( et decideret godt tilbud) så skulle jeg bare give dem mailadressen så ville han svare tilbage og se om der var noget han kunne spare dem.

Vi har ikke købt en ny bil endnu, men vi har sku fået råd til en ferie til sommer! Det blev lidt bedre derhjemme.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)