Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Udvidede selvangivelse...

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Apr 07
Indlæg ialt: 170
Skrevet kl. 15:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Den udvidede selvangivelse, hvor man skal besvare fra rubrik 300 - 380 har jeg et par spørgsmål.

De tal de efterlyser, er det i regnskabet eller årsregnskabet man har lavet efter afslutning af sit regnskabsår. Fordi jeg spørger er at i Summa sumarum når man har lavet et årsregnskab, så føres overskudet jo et andet sted hen og dermed bliver egenkapital samt balancen jo lidt ændret..men jeg tager efter årsregnskabet..

Nu alt det med de renter.....jeg skylder ingen penge i banken rent erhvervsmæssigt, så  mit tal i rubrik 327 er det samme som 320

I rubrik 332, der tager jeg jo blot de aktiver der står i mit årsregnskab, og det er så min bank og mine tilgodehavender....har ingen store aktiver og har heller ingen afskrivninger.

Tjja.....;-)

Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 16:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er ud fra årsregnskabet. Det andet er ikke et regnskab. Det er en bogføring hvor der mangler efterposteringer.

Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater   Bent Zimmermann

 

Tilmeldt 10. Apr 07
Indlæg ialt: 170
Skrevet kl. 16:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Okey, mange tak skal du have det mente jeg nok, men blev helt forvirret......så jeg går ud fra det årsregnskab som summera har lavet, og ja jeg har sørget for mit privatforbrug på telefon osv...så det bliver et ordentligt regnskab..

mange tak :-)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)