Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan det svare sig at registere sig for at sælge dette domæne?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Praha
Tilmeldt 20. Jan 10
Indlæg ialt: 517
Skrevet kl. 11:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg ligger inde med famousupdate.com, og tror ik jeg for det brugt.

Jeg har set der findes flere store sites man ville kunne sælge domænet fra, men udover registrering, skal man også sende kopi af pas, en regning samt udfylde og underskrive et dok.

Og nu tænker jeg bare, er det her domæne spændende nok til at de kan svare sig at gå i gang med alt det her?

Hvad mener i? er det bare endnu et domæne, eller ville klinge det nok, til at man burde forsøge at sælge et et af de store steder?

På forhånd tak.

Venligst
Dennis Gram - Freelance Webdesigner

Fra København S
Tilmeldt 10. May 09
Indlæg ialt: 282
Skrevet kl. 11:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Tror da helt klart at det er et godt domæne som en sladdersside og tror især England og USA ville kunne bruge hjemmesiden,,

Altid en ny ide!

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 11:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Har du prøvet at se på sedo.com?

Hvis du lægger en WP side på domænet og har nogle gossip feeds så tror jeg godt du kan opnå en pris for domænet.

Så iøvrigt du bød på farver.dk og et par andre domæner i en auktion jeg vandt, er du stadig interesseret i dem?

 

Køb ren argan olie her

Fra Praha
Tilmeldt 20. Jan 10
Indlæg ialt: 517
Skrevet kl. 11:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Lagersalg123 - JEN:

Har du prøvet at se på sedo.com?

Hvis du lægger en WP side på domænet og har nogle gossip feeds så tror jeg godt du kan opnå en pris for domænet.

Så iøvrigt du bød på farver.dk og et par andre domæner i en auktion jeg vandt, er du stadig interesseret i dem?

 



Ja Sedo.com er et af de steder jeg har kigget...    jeg magter næsten ikke at gå i gang med at lave noget på domænet, tror enligt heller ikke det betyder så meget om der ligger en frisk blog på eller ej, men nok mere om navnet spiller for den rigtige person/firma...

Ellers tak for tilbuddet - men har besluttet jeg lige slår bremsen i mht. flere domæner Big Smile

 

Venligst
Dennis Gram - Freelance Webdesigner

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 11:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Dennis Nielsen:
tror enligt heller ikke det betyder så meget om der ligger en frisk blog på eller ej, men nok mere om navnet spiller for den rigtige person/firma

Der er jeg så ikke enig, og alle steder der sælger domæner anbefaler man har indhold, så byder kan få en fornemmelse, og det kan give impulsive bud Smile

PS - WP kan bruges til andet end blogs med de temaer der findes på markedet. Se bare nyheds templates f.eks.

Men held og lykke med salget.

Køb ren argan olie her

Fra Praha
Tilmeldt 20. Jan 10
Indlæg ialt: 517
Skrevet kl. 12:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Lagersalg123 - JEN:

Dennis Nielsen:
tror enligt heller ikke det betyder så meget om der ligger en frisk blog på eller ej, men nok mere om navnet spiller for den rigtige person/firma

Der er jeg så ikke enig, og alle steder der sælger domæner anbefaler man har indhold, så byder kan få en fornemmelse, og det kan give impulsive bud Smile

PS - WP kan bruges til andet end blogs med de temaer der findes på markedet. Se bare nyheds templates f.eks.

Men held og lykke med salget.

Tak tak :-)

Venligst
Dennis Gram - Freelance Webdesigner

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)