Jakodan skrev:
Alle vores kunder vigtige!! Og selv om en palle eller to en gang imellem ikke lyder af meget, så bestiller de faktisk for en hel del i løbet af året. Jeg sidder aldrig og kigger på ordrerne, om hver af dem kan forsvares i forhold til tidsforbrug - det må tage den tid det tager. Nogle ordrer går super nemt i gennem, andre kræver lidt ekstra tid - men i sidste ende har vi både et godt overskud og penge i lommen
Som regel er det jo også sådan, at når én kunde har problemet, er det sikkert også et problem for andre kunder - og så er det godt at have en løsning klar.
Vi har foreslået kunden at få en fragtmand til at hente pallerne, men det ville være bedre, hvis vi kunne finde en, som kunne tage dem med med det samme.
Svar fra Lisbeth, Fiskehuset:Dejlig - efterhånden sjælden - holdning. Den skal du lige have ros for
. Verdenen - også virksomhedsverdenen -bliver et bedre sted at være, når der tænkes langsigtet. Kunder taler jo også sammen, så den slags giver gode referencer også.
Dit problem, kan jeg ikke lige løse, men vil alligevel foreslå noget (som nok ikke kan bruges, men jeg forsøger alligevel): Du har allerede fået tilbud på levering af paller. I stedet for at pakke på en engangspalle, pakker du på en EU-palle, og når vognmanden henter hos dig, så får du en EU-palle af ham (det er almindelig service hos dem, der kører pallegods). Det, du så lige skal lokke vognmanden til, er at læsse dit meget lette gods af pallen og beholde pallen. Hvis du kan dette sidste, går kabalen jo op.