Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fragtmand søges

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)
Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 18:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim Thranborg:

Jakodan.dk:

Nej det er ikke en gang i ugen - det er kun 1 bestemt kunde jeg pt har dette problem med - og de bestiller en gang hver-hver anden måned.. Så det er kun en gang imellem.

 

Hej Nina

Har du overvejet at bruge paller af pap som kunden derefter kan bortskaffe sammen med alt det øvrige emballageaffald de sædvanligvis har.
Så er der ikke noget bøvl med paller osv.

Selv bruger jeg 3D logistik og danske fragtmand når det er mere end hvad postdanmark og gls kan håndtere, og det fungerer ganske fortrinligt.
DF er nemme med webfragt osv. hvor 3D er lidt mere "oldfashion" med manuelle fragtbreve etc. men til gengæld er de billigere (og kan levere i region sydjylland i "en ruf" til ganske fornuftige priser.
3D filnder du på www.3dlogistik.dk

Mange hilsner herfra

Pappallerne er ikke helt dumt, men det er vist bare det at de i det hele taget skal have andet end kasserne, de er utilfredse med.. så de ville jo stadig skulle af med noget.

3D kører så vidt jeg ved ikke på Sjælland, og Danske Fragtmænd har vi fået nogle urimeligt høje priser fra, sammenlignet med Dachser.

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 18:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Karsten:

Fra vort lager til København for 2 paller DKK 375,00 + moms.

Med venlig hilsen

Karsten Ipsen

CS Logistics

Hej Karsten, Hvor ligger jeres lager?

Fra Kolding
Tilmeldt 5. Sep 09
Indlæg ialt: 523
Fra  All Creative A/S - Vejle Skrevet kl. 05:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Jakodan.dk:

Pappallerne er ikke helt dumt, men det er vist bare det at de i det hele taget skal have andet end kasserne, de er utilfredse med.. så de ville jo stadig skulle af med noget.

3D kører så vidt jeg ved ikke på Sjælland, og Danske Fragtmænd har vi fået nogle urimeligt høje priser fra, sammenlignet med Dachser.

Hej Nina

De kan jo altså ikke helt undgå at skulle af med affald. Hvis de forlanger det så er det da de færreste leverandører da kan handle med.

Hvad 3D angår så skylder du dem vist et besøg på deres hjemmeside for at blive opdateret på deres serviceområde. Følgende er klippet fra deres nyhedsside:

>> 3D Logistik i Glostrup - flytter i større lokaler <<

Vi bruger dem uanset hvor i landet der skal leveres. Nogle steder er det ganske rigtigt ikke deres egne biler der leverer, men det er jeg nu ligeglad med når bare det fungerer og prisen er rigtig.
Der var jo heller ingen der brokkede sig over de billige DHL-pakker der blev omdelt af PostDK vel :o)

Mange hilsner ;o)

Kim Thranborg / Projektleder hos All Creative A/S / www.allcreative.dk

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 06:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim Thranborg:

Jakodan.dk:

Pappallerne er ikke helt dumt, men det er vist bare det at de i det hele taget skal have andet end kasserne, de er utilfredse med.. så de ville jo stadig skulle af med noget.

3D kører så vidt jeg ved ikke på Sjælland, og Danske Fragtmænd har vi fået nogle urimeligt høje priser fra, sammenlignet med Dachser.

Hej Nina

De kan jo altså ikke helt undgå at skulle af med affald. Hvis de forlanger det så er det da de færreste leverandører da kan handle med.

Hvad 3D angår så skylder du dem vist et besøg på deres hjemmeside for at blive opdateret på deres serviceområde. Følgende er klippet fra deres nyhedsside:

 

>> 3D Logistik i Glostrup - flytter i større lokaler <<

Vi bruger dem uanset hvor i landet der skal leveres. Nogle steder er det ganske rigtigt ikke deres egne biler der leverer, men det er jeg nu ligeglad med når bare det fungerer og prisen er rigtig.
Der var jo heller ingen der brokkede sig over de billige DHL-pakker der blev omdelt af PostDK vel :o)

Ja, det er de færreste der kan tilbyde dette - men desværre har de store virksomheder vi konkurrere imod ofte deres egne biler.

Men vi har sendt pallerne på almindeligvis i går og så blevet enig med kunden om, at vi prøver at finde en løsning til næste gang.. Hun overvejer imellemtiden, om hun har lyst til at betale ekstra i fragt.

Nej, jeg er da fuldstændig ligeglad med, om det er 3D selv, der kører ud med pallerne - men vi brugte 3d for nogle år siden og der holdt vi op med at bruge dem, fordi de pludselig kun kørte paller i Jylland og slet ikke Sjælland længere.. Jeg var ikke klar over, at de var begyndt på det igen. Det kan da være, man lige skulle prøve at høre dem - selv om vi nu generelt er godt tilfredse med Dachser.

Fra Thisted
Tilmeldt 16. Oct 06
Indlæg ialt: 392
Skrevet kl. 11:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jakodan skrev:

Alle vores kunder vigtige!! Og selv om en palle eller to en gang imellem ikke lyder af meget, så bestiller de faktisk for en hel del i løbet af året. Jeg sidder aldrig og kigger på ordrerne, om hver af dem kan forsvares i forhold til tidsforbrug - det må tage den tid det tager. Nogle ordrer går super nemt i gennem, andre kræver lidt ekstra tid - men i sidste ende har vi både et godt overskud og penge i lommen Wink

Som regel er det jo også sådan, at når én kunde har problemet, er det sikkert også et problem for andre kunder - og så er det godt at have en løsning klar.

Vi har foreslået kunden at få en fragtmand til at hente pallerne, men det ville være bedre, hvis vi kunne finde en, som kunne tage dem med med det samme.


Svar fra Lisbeth, Fiskehuset:
Dejlig - efterhånden sjælden - holdning. Den skal du lige have ros for Yes. Verdenen - også virksomhedsverdenen -bliver et bedre sted at være, når der tænkes langsigtet. Kunder taler jo også sammen, så den slags giver gode referencer også.

Dit problem, kan jeg ikke lige løse, men vil alligevel foreslå noget (som nok ikke kan bruges, men jeg forsøger alligevel): Du har allerede fået tilbud på levering af paller. I stedet for at pakke på en engangspalle, pakker du på en EU-palle, og når vognmanden henter hos dig, så får du en EU-palle af ham (det er almindelig service hos dem, der kører pallegods). Det, du så lige skal lokke vognmanden til, er at læsse dit meget lette gods af pallen og beholde pallen. Hvis du kan dette sidste, går kabalen jo op.

Lisbeth Toft Jensen, FISKEHUSET Thisted
eButik: www.fiskehuset.com + alm. hjemmeside på fiskehuset.dk. Se også opskriftermedfisk.dk

Fra Hellerup
Tilmeldt 28. Dec 08
Indlæg ialt: 231
Skrevet kl. 11:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har lager i Kastrup

Med venlig hilsen - Karsten Ipsen - CS Logistics | Tel 27834402 | ki@cslogistics.dk |

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 15:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Lisbeth Toft Jensen:

 

Jakodan skrev:

Alle vores kunder vigtige!! Og selv om en palle eller to en gang imellem ikke lyder af meget, så bestiller de faktisk for en hel del i løbet af året. Jeg sidder aldrig og kigger på ordrerne, om hver af dem kan forsvares i forhold til tidsforbrug - det må tage den tid det tager. Nogle ordrer går super nemt i gennem, andre kræver lidt ekstra tid - men i sidste ende har vi både et godt overskud og penge i lommen Wink

Som regel er det jo også sådan, at når én kunde har problemet, er det sikkert også et problem for andre kunder - og så er det godt at have en løsning klar.

Vi har foreslået kunden at få en fragtmand til at hente pallerne, men det ville være bedre, hvis vi kunne finde en, som kunne tage dem med med det samme.


Svar fra Lisbeth, Fiskehuset:
Dejlig - efterhånden sjælden - holdning. Den skal du lige have ros for Yes. Verdenen - også virksomhedsverdenen -bliver et bedre sted at være, når der tænkes langsigtet. Kunder taler jo også sammen, så den slags giver gode referencer også.

Dit problem, kan jeg ikke lige løse, men vil alligevel foreslå noget (som nok ikke kan bruges, men jeg forsøger alligevel): Du har allerede fået tilbud på levering af paller. I stedet for at pakke på en engangspalle, pakker du på en EU-palle, og når vognmanden henter hos dig, så får du en EU-palle af ham (det er almindelig service hos dem, der kører pallegods). Det, du så lige skal lokke vognmanden til, er at læsse dit meget lette gods af pallen og beholde pallen. Hvis du kan dette sidste, går kabalen jo op.

 

Tak for roser :-)

Mht at sende som byttepalle har vi prøvet dette sidste gang vi sendte varer til kunden - og her havde vi skrevet på fragtbrev og aftalt med kundeservice, at de skulle tage pallen med igen.. men det gik desværre ikke, resultatet blev at fragtmanden bare ignorerede det, han havde ikke tid til at vente.

Tilmeldt 18. Mar 10
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 23:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg så din annonce vedrørende "efterlysning" af fragtmand 

 

Vi kan tilbyde dig en god og fornuftig løsning vedrørende distribution og lagerhotel, hvor vi håndterer pick and pack og sender varerne for dig, så du kan koncentrere dig om udvikling af forretningen. Vore lokaler er rene, tørre og opvarmede.

Vi har til huse i Brøndby og Esbjerg og kan tilbyde dig distribution i Danmark, Skandinavien samt resten af Europa.

Vi lægger stor vægt på god, fleksibel service og tætte relationer med vore kunder.

Du er velkommen til at kontakte mig hos IAT A/S (transport / lagerhotel), så kan vi se om vi kan finde en løsning.

 

Med venlig hilsen

IAT A/S

 

 

Christian Del Mastro

Salgschef

 

Tlf 21731261

Email clm@iat.dk

www.iat.dk

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 19:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Christian Del Mastro:

Hejsa

Jeg så din annonce vedrørende "efterlysning" af fragtmand 

 

Vi kan tilbyde dig en god og fornuftig løsning vedrørende distribution og lagerhotel, hvor vi håndterer pick and pack og sender varerne for dig, så du kan koncentrere dig om udvikling af forretningen. Vore lokaler er rene, tørre og opvarmede.

Vi har til huse i Brøndby og Esbjerg og kan tilbyde dig distribution i Danmark, Skandinavien samt resten af Europa.

Vi lægger stor vægt på god, fleksibel service og tætte relationer med vore kunder.

Du er velkommen til at kontakte mig hos IAT A/S (transport / lagerhotel), så kan vi se om vi kan finde en løsning.

 

Med venlig hilsen

IAT A/S

 

 

Christian Del Mastro

Salgschef

 

Tlf 21731261

Email clm@iat.dk

www.iat.dk

De varer vi forhandler egner sig ikke til at sætte på lagerhotel, det vil blive alt for dyrt. Ordrerne er jo meget blandede, samme kunde kan sagtens bestille varer som skal plukkes på fx 20 forskellige pladser/paller, hvis de fx både skal bruge 5 str kasser, 5 uller forskellige gavebånd osv osv. Og de fleste af vores varer er ikke pakket i kasser i forvejen, men løse og fx bare bundtet sammen med bånd eller i plastpakninger. Pick/pack er vel mere til dem ser sælger til slutbrugere, fx tøjbutikker og lign., hvor der er 2-3 produkter af samme type pr ordre.

Desuden ville det vel ikek hjælpe noget på netop dette problem, at sætte varerne på lagerhotel?!

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)