Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forskellen: e-dankort og dankort ?

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Nov 07
Indlæg ialt: 438
Fra  ePay A/S Skrevet kl. 18:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel, 

Forskellen er som de andre også skriver, at betalingen foregår via kundens egen netbank i stedet for på din side. Der er ikke kortoplysninger involveret ved en netbankbetaling. Kun kundens netbankkode når de logger ind og godkender betalingen. Betalingen foregår derved via et popup til kundens bank og de bliver ført tilbage til din butik når betalingen er fuldført. Derfor vil adgangen til eDankort også ske som et særskilt link/betalingsform fra din side. Spørg evt. DanDomain herom, det vil de hurtigt kunne svare på.

Gennem din PBS aftale til danske kort har du allerede aftale til dette kort, så det er ikke noget du skal søge om til dem. Hvis man skulle nævne en fordel ved denne betalingsform, er det at der er højere betalingsgaranti (DKK 4.000) på eDankort mod DKK 1.000 andre betalingsformer gennem PBS.

Men det er en betalingsform som står for ikke engang 1% af kortomsætningen på nettet, så det er ikke så relevant eller brugt... 

Med venlig hilsen

Thomas Pedersen  - www.ePay.dk    

Interesseret i mobilbetaling?  Læs mere her

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas.

Jeg har desværre ikke dankort nu, da jeg ikke kan få en PBS aftale :-(

jeg fik også at vide af dandomain at e-dankort kræver samme ting som alm. dankort.

 

Jeg må desværre nøjes med min Paypal, men det virker nu også fint med express checkout..Dog lidt øv uden dankort, men lyder jo til flere og flere får international kort

 

Mikkel

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 28. Feb 10
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 21:18
Hvor mange stjerner giver du? :

ModernWall.dk:

Jeg har desværre ikke dankort nu, da jeg ikke kan få en PBS aftale :-(

Hvordan kan det være? Helt OK hvis det er af årsager du ikke ønsker at dele, naturligvis, men generelt kaster de da indløsningsaftaler efter snartsagt hvem som helst?

 

Moski2.net - gratis betalingsgateway til alle CMS-kunder

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 21:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Mr. Moski2.net:
..  generelt kaster de da indløsningsaftaler efter snartsagt hvem som helst?

Jeg fornemmer, at flere iværksættere er stødt på et krav om relativt store bankgarantier, når den første webshop med "eksklusive" produkter skal stables på benene.
Det er nok ikke alle, som kan imødekomme bankens krav før en sådan bankgaranti kan stilles - samtidigt med at opstarten af virksomheden trækker relativt hådt på likviderne, endnu inden forretningen er begyndt at kaste millionerne af sig i indtjening. Smile

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)