Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ville DU køre lidt længere for den bestemte vare?

Side 3 ud af 3 (21 indlæg)
Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 14:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Den slags uhøjtidelige undersøgelser skal man passe på med at lægge alt for meget vægt på, specielt når det er dig selv der spørger.

Folk svarer ubevidst på en måde så de "pleaser dig".

Vi har et godt eksempel her i byen, hvor nogle personer lavede en undersøgelse blandt deres bekendtskabskreds, om der var behov for et værtshus/musiksted for det modne publikum.

Og de fik meget positiv respons, hvorefter de åbner stedet - men den store interesse udebliver, og ½-1 år efter lukker de igen.

Du har fået svar fra en gruppe, som måske, måske ikke ligger indenfor dit geografiske område, og de vil måske støtte dig - men alle de mennesker som går rundt inde i byen på strøget, har du spurgt hvorfor de går dér?

Beliggenhed betyder bare alt for en butik der handler med varer som kan fåes i enhver by, det er "impulskøb" fra den vordende mor som egentlig er ude for at købe noget helt andet i en anden butik, som tilfældigvis kommer forbi dit vindue på strøget og bliver fristet af et eller andet i vinduet, eller på gadestativet. Det er virkelig en stor del af gågadebutikkernes salg der starter på den måde. Alt dette fravælger du ved at ligge butikken udenfor byen, og du får kun de kunder som går efter de tilbud som du annoncerer for i avisen og i radioen.

Med butikken udenfor byen, kan du selvfølgelig supplere med en webshop, for at forøge omsætningen, men igen vil konkurrencen fra andre webshops gøre at du er nød til at konkurrere hårdt på prisen og derfor vil nettoavancen også blive lavere i butikken udenfor byen.

Men du har jo truffet dit valg, og jeg kan fornemme, at det havde du faktisk gjort inden du lavede dit indlæg har på Amino, og bare havde et behov for at få bekræftet dit valg.

Jeg syntes det er en skidt beslutning, men det er trods alt dine penge, og du bestemmer hvad der skal ske med dem.

Held og lykke med butikken, og skulle du få behov for en webshop, eller anden markedsføring, er du meget velkommen til at tage fat i mig for at få et tilbud på hele molevitten.

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Side 3 ud af 3 (21 indlæg)