Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Doctor Warrens himmelseng.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 19:29
Hvor mange stjerner giver du? :

For nogen dage siden skrev jeg dette indlæg >>> http://www.amino.dk/forums/t/82779.aspx?PageIndex=1 - den fik en masse besvarelser, og folk var så søde at kalde mig for et geni, og tilmed at give mig respekt for min evne at brande mig selv. Jeg ved ikke helt hvordan alt dette her skal forståes endnu, jeg mangler lidt erfaringer til at fortolke iværksætterhumoren - jeg er ikke helt sikker på om det er seriøst ment eller om de bare gør grin med mig.

>>> Findes der forresten en hjemmeside der handler om iværksætterhumor?- jeg plejer somregl at sætte mig ind i de forskellige former for faghumor ( psykologi//filosofi/matematik/butiksassistenter/pædagoger o.s.v ), det får mig til at forstå tingene meget bedre. Jeg ved godt at iværksætterbrancen er et meget bredt fag, men der må da alligevel være et eller andet faghumor jeg kan give mig i kaste med.

Lige nu ved jeg ikke rigtigt hvilket slags firma jeg skal lave - skal jeg lave et firma der brander mig selv? Det har jeg da fået en del succes med indtil videre i følge diverse kommentar i linket foroven, det er helt sikket en god start for mig som nybegynder.

Hvis denne tråd også får mange besvarelser så kan det måske være at det er det jeg skal satse på.

 

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)