Den seneste par dage er det væltet ind med mails i min indboks med de mærkligste spørgsmål omkring rejser. Superoptimist som jeg er har jeg tænkt at min non-profit rejseguide www.rejser.net nu var mere populær end nogen siden før --- den er også god, men dette var en overvældende mængde henvendelser på kort tid. Jeg undrede mig også over de mærklige rejsespørgsmål som jeg fik på email og at der pludselig kom markant flere end der plejer - en hel del kan man roligt sige. I dag bemærkede jeg så at alle disse rejsespørgsmål ikke blev sendt til Rejser.Net men til min www.bil.dk mail adresse. Totalt mystik ikke - hvorfor sende et rejsespørgsmål til et bilsite? Og med lidt Google hjælp fandt jeg årsagen til min "success" med min rejseguide: http://www.degulesider.dk/de-gule-sider/Billund/14931299/Billund+Lufthavn+A%2FS/½ Min Bil.dk mail adrasse står på mystisk vis som kontaktmail for Billund Lufthavn i dgs.dk Så var www.rejser.net åbenbart ikke brudt gennem lydmuren endnu alligevel........ Det må være det der moderne "outsourcing" som Billund Lufthavn og DGS benytter - kan jeg mon sende dem en regning for kundeservice udført på deres vegne ? Sidder lidt og griner af mig selv og situationen lige nu :-)
Hvis man da så bare kunne få fat i DGS.dk hmmmmm |
Du kan jo tage og ringe til deres kundeservice... Jeg har selv haft fat i dem jævnligt siden november pga nogle forkerte optagelser som de endnu ikke har styr på.