Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Havde du en god jul sidste år?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 21:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Det er der mange der IKKE havde...

Der var mange børnefamilier eller enlige med børn som ikke engang havde råd til at give børnene en ordentlig jul med gave og julemad. De måtte ansøge om at få julestøtte og der var mange der gik forgæves. I vores egen juletravlhed kan man nemt overse at der der nogle der har brug for hjælp.

Derfor har jeg lavet www.juleindsamling.dk hvor du kan få gode tilbud fra forskellige annoncører (f.eks. 2 Nokia mobiltelefoner for kun 1 kr) og samtidig hjælpe andre. Hvis du tager imod et tilbud fra en annoncør så får www.juleindsamling.dk nogle penge for det. Disse penge går til fattiges jul i danmark.

Når tiden er inde i december så bliver der valgt nogle organisationer som vil stå for uddelingen af de indsamlede penge.

Derfor er www.juleindsamling.dk en god ide hvis du står og mangler et godt tilbud - fordi andre får glæde af det.

 

 

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 21:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Godt initiativ! Hvor stor en del af annonceindtægten giver du væk? Jeg kunne ikke finde det på siden...

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 14. Jul 08
Indlæg ialt: 1013
Skrevet kl. 21:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder som et okay koncept. Du mangler bare at forklarer lidt nærmere omkring:

Går alle pengene til velgørenhed?

Hvem bestemmer hvilke organisationer som pengene skal gå til?

 

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 21:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolaj:

Godt initiativ! Hvor stor en del af annonceindtægten giver du væk? Jeg kunne ikke finde det på siden...

Siden er lige lagt op men det er noget der skal stå der. Ved hver annonce står der hvor mange penge der bliver givet væk. Af disse er det 100%.

Jeg runder det beløb ned som jeg får fra annoncøren, men det er små beløb. Disse går til trafik og hosting. Selv får jeg ikke noget ud af det - andet end fornøjelsen af at hjælpe andre.

Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 21:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Vær opmærksom på dine kampagner ikke må kører på sites der belønner brugerne.

Den med børnefonden sender et dårligt signal - Da det kan give underskud, da der ingen bindingsperiode. Så ender du med at tage pengene fra børnene i Afrika og give til dem i Danmark, så kan man snakke om hvilke der mest mangler dem.. Smile

Ellers fedt koncept - Få konkurrencer og andre gratis ting på, dét virker.

 

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 21:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Niels:

Nicolaj:

Godt initiativ! Hvor stor en del af annonceindtægten giver du væk? Jeg kunne ikke finde det på siden...

Siden er lige lagt op men det er noget der skal stå der. Ved hver annonce står der hvor mange penge der bliver givet væk. Af disse er det 100%.

Jeg runder det beløb ned som jeg får fra annoncøren, men det er små beløb. Disse går til trafik og hosting. Selv får jeg ikke noget ud af det - andet end fornøjelsen af at hjælpe andre.

 

Hvis du giver 100%, så skal det da stå og blinke med stor skrift eller... du ved hvad jeg mener Smile Lige et par tips: Sørg for at lave jævnlige betalinger til hjælpeorganisationerne, så brugerne kan se at det er reelt. Lav evt. en counter øverst i højre hjørne, der løbende tæller op, den kan faktisk laves live hvis du benytter callback på kampagnerne. Gør det muligt at lave donationer, f.eks. vi Paypal.

Held og lykke herfra!

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 21:50
Hvor mange stjerner giver du? :

@Simon: Jeg udvælger nøje (prøver på det) de kampagner som skal køre på siden og kan godt se signalet med børnefonden. Den skal jeg lige overveje. Der kommer løbende ting på :)

@Nicolaj: Ja... burde skrive det med blinkende skrift..hehe. Når jeg modtager pengene så kommer det på siden hvor meget der er samlet ind. Jeg vil hellere betale organisationerne i december så de penge går målrettet til formålet.

Paypal kunne være en ide at få på - den vil jeg overveje..

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)