Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Rosenstand har lige givet mig en uges administrativt arbejde

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 07:50
Hvor mange stjerner giver du? :

- på den gode måde Smile

Efter at have skrevet herinde et par gange om SEO, og talt lidt på knapper, har jeg købt SEO-Lex.

Vi har et site, www.skatteavisen.dk som faktisk ligger "OK" i søgningerne til trods for, at jeg nu, efter at have læst SEO-Lex, kan konstatere, at det i forhold til SEO er komplet inkompetent, talentløst og udueligt sat op. Og sådan må jeg godt skrive, for det er mig der har lavet det.

Det der undrede mig var, at vi fik mange besøg men konverterede til abonnenter på en rate på 0 (NUL). Hvorfor - fordi det som sagt var sat x, x og x op.

Nu går jeg i gang med at få det rettet til. Det tager nok mindst en uge på fuld tid - for der er MAAAAAAANGE filer.

Men nørj hvor bliver det spændende at se, hvad det resulterer i.

Vh
Lars

PS. og så fik Rosenstand så også en af de anbefalinger, han lige har lært mig om Cool

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 07:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Så faktisk har han givet dig en uges stuearrest Cool

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders Christensen:
Så faktisk har han givet dig en uges stuearrest

Jeps - det kan være jeg skal få konen til at tage en fodlænke med hjem til mig - hun er fængselsbetjent.

Forresten - og dette er off topic - så vil jeg anbefale folk at se Station 2's (TV2) udsendelse om Vestre Fængsel. Næste episode kommer om knapt 14 dage. Det vil give mange af jer et (sikkert) andet indtryk af, hvad det vil sige at arbejde med de mennesker, de fleste af os ikke bryder os om.

Vh
Lars

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 14:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars

Tak for anbefalingen! Jeg vil så bare ønske dig en god uge med alt det administrative - og al mulig held og lykke med at få konverteret din nye viden til mere trafik og flere konverteringer!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)