Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SMS spam

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har før modtaget lign.omgang SMS spam og ved ikke om det er fra samme afsender denne gang, jeg vil mene det dog uden at kunne bekræfte 100%.

Jeg har modtaget en SMS fra xhale.dk der er lavet af ikke mindre end:

  • Kræftens Bekæmpelse
  • Projekt Børn
  • Unge & Rygning

 

Med støtte fra

  • Sundhedsstyrelsen
  • Indenrigs- og sundhedsministeriet
  • TrygFonden

 

I SMS'en står der:

Tjek din mail - du kan vinde en fed MP3 afspiller, hvis du besvarer spørgsmål om dit rygestopforsøg på xhale.dk. Deltag uanset om du er røgfri eller ej!

Det er jo egentlig meget fint, men jeg har ikke rigtig modtaget en mail og jeg har aldrig nogensinde skrevet mig op til noget på xhale.dk og tidligere problemer var også i forbindelse med noget Sundhedsstyrelsen og Kræftens Bekæmpelse havde gang i.

Der er selvfølgelig tale om en {¤%&/} der har tilmeldt mig og som slet ikke burde have mit nr, derfor er jeg stadig forarget over at jeg skal modtage tilfældige SMS'er, kan det virkelig være rigtigt at de ingen pligt har til at validere om oplysningerne er korrekte i form af bekræftelses SMS? Sidste gang måtte jeg en masse tid på at kontakte Kræftens Bekæmpelse fordi jeg ingen ide havde om, hvordan jeg meldte mig ud igen så, hvis jeg har mulighed for det, ville jeg gerne sende en skriftlig klage til Forbrugerstyrelsen el., hvem der nu tager sig af den slags. 

 

Ja jeg er lidt sur over jeg skal bruge en masse tid på det her Smile desuden er jeg ikke ryger.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)