Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil sælge unik idé og ved at der er interesse for idén

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Fra enslev
Tilmeldt 7. Mar 10
Indlæg ialt: 138
Skrevet kl. 10:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Smile Ja Men vi er to brødere som nu over længere tid har måtte afvente flere forskellige forsøg på at få støtte og udvikling hjælp , Men har desværre tage så meget tid fra os da vi ikke har fået støtte til vores idé.

står vi med en unik idé som der er interesse for og har haf dialog igang med vedkommende firma Viking som er meget interesseret i idén og iden er blevet modtaget med kyshånd fra mange indlands og udenlands redningstjenstefirmaer idén er som sagt meget spændende siger teknologisk institut og det er noget vi skal gjort noget ved.

har aftaler med patrade som skal udfærdige patent-designbeskyttelse-og logo beskyttelse.

Så derfor søger vi nogle der vil gå med i idén og forhandle en licensaftale hjem, Vi har som sagt ingen penge så vedkommende hjælper skal kunne sælge idén og så få del i overskudet og betale for licens logo design beskyttelse så der er noget at forhandle med. vi har aftaler med patrade som skal færdigøre de forskellige beskyttelser.

Vi har hvad det vil koste for at få lavet en prototype, og tegninger.Firmaet der skulle hjælpe os med udviklingen  har for travlt til at kunne gå videre med udviklingen og så står vi her med den bedste idé i mange år indenfor redningsområder globalt. og kan ikke komme videre.

Håber der er nogen der kan henvise til intresseret pengestærke som kan føre idén sikkert hjem.

Ps Husk at vi ikke kan bidrage med finanser....men derimod dele overskudet i tre dele.

er sikker på at idé vil blive solgt så god er den og med de rigtige ved roret vil det være den største succe i tiden fremover. og det bedste er at idén skal fornyes efter forskellige paragraffer så der vil være store indtjenings muligheder i form af prosenter da salget vil blive enormt globalt.

der vil hvis der er interesse blive lavet en hemmelighedeaftal til underskrift af patrade hvis der er interesse for at hjælpe os skal den skrives under....ellers ingen interesse.

 

Fra 6920 Videbæk
Tilmeldt 8. Jan 08
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 10:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Det lyder spændende og det lyder til at i brænder for det.

Det kunne være en god idé hvis i skrev lidt om hvor stor kapital det er i mangler og om i har en fast plan for hvordan kapitalen skal fordeles.

Jeg kunne sagtens være interesseret i sådan et projekt, men det er jo vigtigt at vide om vi snakker 100.000kr. eller 10.000.000kr.

 

Uanset udfaldet skal der lyde et stort held og lykke herfra.

 

Kim.

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 10:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis I er så sikre på jeres idé at I er klar til at tage patent på det, hvorfor har I så ikke mulighed for at låne pengene til det?

Det lyder jo som en sag der er lige til højrebenet når markedet sulter efter jeres produkt.

Det burde jo kunne lade sig gøre at låne de penge i f.eks. banken.

Ellers er det jo jeres 3. partner der kommer til at bære hele den økonomiske risiko?

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra enslev
Tilmeldt 7. Mar 10
Indlæg ialt: 138
Skrevet kl. 10:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders

Ja men jeg står i den situation at jeg er førtidspensioneret og alene med to unger og et hus der er tilsalg da det halve er xen´s  og overskudet vil blive hvis det sælges kun lige til andet sted at bo.....

Vi har snakket med banken som ikke vil give os lån til patentet selvom de syntes idén er god og vi måske har en køber, de har så mange undskyldninger for ikke at låne penge ud, jeg er udtømt for idér nu da vi har prøvet alt, men heldet er ikke med os øv øv .

Hvad hjælper det også at man har så mange idér og ikke penge og bare den ene idé her vil give kassen hvis den blev forhandlet rigtig med viking og at der blev lavet af patrade en god hemmelighedsaftale så de ikke kan tage idén men det bedste var at få det patent, men hvor i hele hule skal jeg få dem fra , når man ikke har noget så får man heller ikke noget siger det gamle ordsprog og hvis du har er det lettere...

men vi har så denne mulighed at der måske er interesse i at få en penge stærk med i idé n så kan man få lavet det patent og så fremlægge idén for viking igen....

 

Fra enslev
Tilmeldt 7. Mar 10
Indlæg ialt: 138
Skrevet kl. 10:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim

Selve ide´n vil koste med afprøvning og patent ca 400.000, men det firma som skulle lave prototypen er sprunget fra da de har nok at gøre og ikke har tiden til at gøre det for os..

det eneste vi har i dag er to tegninger og priser for udvikling og afprøvning og vi er nok ikke lige de skarpeste til at forhandle.

så vi mangler intresserede som kan føre idén hjem i sikker havn. og en licens aftale lyder på en royale på x antal kroner og en procentdel som er ca 8 og 12 procent ved fremtidige salg af produktet.

Det vil kunne lade sig gøre at få et patent lavet i dk kun for ca 25-35 tusinde

og vi kunne få patrade til at gå med til møde hos viking for 6500 kr og det er så en forhandling uden nogen for for beskyttelse som så går på at de skal tro at  vi er så langt fremme med idén men vi vil ikke være falske og fremlægge det på den måde...

Vi vil have noget konkret at forhandle med i for af paten eller andet beskyttelse.

jeg har haft den ide i så mange år nu at jeg har tage min broder med i idén og vi har her det sidste år arbejdet på at finde løsninger som kunne være med til at forbedere salget, men har være uheldig ikke at få støtte fra nogen , og som vores situation ser ud er det svært at finde nogen der vil være interesseret i at gå med i idén uden vi skal op med penge for vi kan simpelthen ikke skaffe dem...

vi havde regnet med at bare for at få produktet patenteret og solg ville være en stor tilfredstillende for os.

og der har vi så snakket frem og tilbage og fundet udaf at dem der gør os den store tjeneste at gå med vil ud af det engangs beløb der vil blive blive delt op sådan her 70 % til penge manden og 15% og 15 % til mig og john og de efterfølgende procenter af salget vil blive hvis det er 10 % delt op sådan 5% til penge manden og 2 1/2 og 2 1/2 til os...

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 15. May 09
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 10:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jimmy .... 

Har du prøvet at tale med dit lokale væksthus ??

 

//Hallandson

Fra enslev
Tilmeldt 7. Mar 10
Indlæg ialt: 138
Skrevet kl. 11:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja men alt koster penge og de vil heller ikke gå med ind da man selv skal af med penge og vi har ærligt ikke en krone. og kan ikke få støtte som vi har søgt ved trygfonden...og kan ikke skaffe via banken eller andet vi har prøvet alt.

Jeg har også fået så meget hjælp af randres erhvervs center og de siger til mig at vi skal få fingeren ud...

vi er så ikke registreret som firma pga. jeg er førtidspensionist ...så vi vil bare sælge idén ....men det gøres bedst ved at vi får det patent...

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Opfinderen jimmy:

Hej Anders

Ja men jeg står i den situation at jeg er førtidspensioneret og alene med to unger og et hus der er tilsalg da det halve er xen´s  og overskudet vil blive hvis det sælges kun lige til andet sted at bo.....

Vi har snakket med banken som ikke vil give os lån til patentet selvom de syntes idén er god og vi måske har en køber, de har så mange undskyldninger for ikke at låne penge ud, jeg er udtømt for idér nu da vi har prøvet alt, men heldet er ikke med os øv øv .

Hvad hjælper det også at man har så mange idér og ikke penge og bare den ene idé her vil give kassen hvis den blev forhandlet rigtig med viking og at der blev lavet af patrade en god hemmelighedsaftale så de ikke kan tage idén men det bedste var at få det patent, men hvor i hele hule skal jeg få dem fra , når man ikke har noget så får man heller ikke noget siger det gamle ordsprog og hvis du har er det lettere...

men vi har så denne mulighed at der måske er interesse i at få en penge stærk med i idé n så kan man få lavet det patent og så fremlægge idén for viking igen....

 

sidste gang jeg fik nej, til kassekredit snakket jeg med en anden bank fik min kassekredit på 100.000 kr og skiftet bank .

 et nej fra eller 10 betyder jo ikke nummer 11 også siger nej for det er en unik i ideen i har, derved sælg den til så mange mulig , så skal det nok lykkes .

 snak venner mv. hvordan ideen i kan fremstille ideen bedst , derved i kan overbevise den næste bank i spørger .

 i skal kun betale renter i stedet for at dele overskuet med en investor , dog vidste vi snakker flere millioner 10.00.000 f.eks. kan det måske være bedste med en investor

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra enslev
Tilmeldt 7. Mar 10
Indlæg ialt: 138
Skrevet kl. 11:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikael

Ja men iden vil være bedste at sælge til viking da vi nu er i dialog med dem og hvad der angår banker ja jeg kan flytte banke men mine muligheder er ikke så store da jeg står i den situation som jeg gør i øjeblikket.

Jeg vil skulle finde en produksent til at lave en prototype vil det koste omkring de 400.000 og det er spil af penge der skal ligges ud og som vi ikke har. derfor vil det være godt med et patent så vi havde noget at forhandle med.

Jeg har vendt det med familien og ja jeg kan selv lave en model i gips men patentet er vigtigst mener jeg da det vil give os den ro at ide´n ikke bare kan stjæles og ja jeg har hørt den før at der er da ingen firmaer der stjæler noget ??????jeg kan fortælle dig så meget at jeg sendte billeder og har en færdig model til vvs og jeg skulle til møde med firmaet men det aflyste de , jeg ringede til firmaet og de sagde så til mig at de aldrig havde aftalt noget og ikke modtaget billeder med mere så jeg er meget skæptisk..

jeg sendte også en idé til kanon hvor jeg ville lave en digital billede ramme og hørte aldrig mere og to år senere var den på markedet og sådan kunne jeg blive ved, det er dem der har pengende der bestemmer og så kan man ikke gøre ret meget .....

derfor vil jeg lave en hemmelighedsaftale på dette denne ide jeg har her så der ikke er noget at tage fejl af og viking de vil gerne skrive under på aftalen som så skal laves af patrade i århus.

dermed kan de ikke lave noget som ligner vores idé og hvis man så har patente lavet også så kan det vel ikke gå helt galt og det som så kunne gå galt er at man ikke fik solgt idén....

 

 

Fra enslev
Tilmeldt 7. Mar 10
Indlæg ialt: 138
Skrevet kl. 11:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim

Kapitalen vil være patentet og så skal der kunne forhandles en licensaftale hjem på patentet.....

vi skal også finde en som vil overtage at sælge idén for os og så skal der selvfølgelig laves aftaler her om med patrade i århus og det koster omkring 10.000

så alt i alt vil det være 40.000 til 50.000 tusinde og så er det jo ikke sikkert man får solgt og hvad skal man så.

men jeg forstår heller ikke hvorfor at alle siger det er en unik ide men de vil sgutte støtte den mærkeligt.

og der er direkte mangel på sådan en ide har vi sort på hvidt fra alle dem vi har mailet med indenfor redningtjenster ... og de forstår ikke at der ikke er nogen der vil gøre sådan at den blev solg og kom på markedet.

idén vil rede mange menneskeliv og gøre det lettere for redningsarbejderne siges der fra disse kilder...

så vi er uforstående også fra teknologisk instituts side da de også mener at det er en unik idé og spændende, men de har ikke penge til at hjælpe opfindere. og det er enda højteknologisk og der vil være efterspørgelse på produktet....

jeg tror det er igen et spørgsmål om at vi selv har penge men det har vi desværre ikke og ja det vil have gjort at vi allerede have solgt idén måske...men sådan er det bare ikke, hvis du tror og vil være med så er du velkommen. du vil få de nødvendige oplysninger der skal til , men vi har en igangværende aftale med patrade i århus at de skal ordne alt for os.... 

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)